Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محمود صفری در نشست خبری با اصحاب رسانه از هم‌افزایی و تبادل نظرات میان نخبگان، دانشگاهیان، فعالان بسیج دانشجویی و ادوار در خصوص طرح تحول بسیج دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری، بسیج دانشجویی استان با  چند تن از مسئولان استانی نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی برگزار کرد که نقطه عطفی برای احیای جنبش دانشجویی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رویکرد مسئله محوری توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید از چهاردیواری دانشگاه خارج شوند و مشکلات استان را معرفی و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی به موضوعات طرح تحول بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: ساختار متناسب با ماموریت‌های بسیج دانشجویی، نحوه به کارگیری و استفاده از ظرفیت ادوار، عرصه‌های مغفول مانده در برنامه بسیج دانشجویی، نقش بسیج دانشجویی در حرکت عمومی معقول و منضبط یا جریان حلقه‌های میانی و نقاط ضعف و قوت رویکرد مساله محوری، ازجمله قالب‌های طرح تحولی بسیج دانشجویی است که گروه‌های هدف تعیین و در حالت فعالیت هستند.

صفری بیان کرد: عمده مسیری که در طرح تحول بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده است مطالبه‌گری بوده که طی سال گذشته با برگزاری جلسات هم‌اندیشی مختلف با مسئولان مربوطه به مشکلات و معضلات موجود در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ درصد از بررسی‌ها و مطالبات انجام شده توسط بسیجیان دانشجو منتج به نتیجه شده و ۳۰ درصد نیز در حال جریان و پیگیری است.

صفری تاکید کرد: طی برگزاری جلسات هم‌اندیشی و مطالبه‌گری با مسولان استانی مسایل به صورت جدی و با اسناد و آمار و ارقام و با آزادی بیان مطرح  و مطالبه‌گری شده است که این موضوع و برگزاری این جلسات در نوع خود منحصر به فرد است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات انجام شده ناحیه بسیج دانشجویی اظهار داشت: بیش از ۱۵ خانه محروم در استان آذربایجان‌غربی توسط گروه‌های جهادی استان بازسازی و مرمت سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰۰۰ غذای گرم  و ۷۰۰۰ بسته معیشتی توسط ناحیه بسیج دانشجویی و همراهی مالی نهادها و ارگان‌های مختلف تهیه و در مناسبت‌های مختلف بین افراد نیازمند توزیع شده است.

صفری ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مناظره دانشجویی مباحث شورای شهر،۱۰۰ نشست بصیرتی، دیدار با ۴۰ مورد از خانواده شهدا، برگزاری ۱۰۰ همایش مجازی ۵۰ میزگرد دانش‌آموزی برگزار شده است.

این مقام مسوول یادآور شد: با تلاش ناحیه بسیج دانشجویی قرارگاه مقابله و مبارزه با کرونا در استان راه‌اندازی و بیش از ۱۰۰ نفر برای کمک واکسیناسیون فعالیت می‌کنند.

فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد ۲۰۰۰ پک اسباب‌بازی و نوشت افزار تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی یادآور شد: ۴۵ هزار دانشجو عضو بسیج دانشجویی است که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

صفری گفت: جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار و ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است و ۱۱۰ یادواره شهدا به صورت مجازی برگزار شده است و جشنواره فرهنگی تا پایان تابستان ادامه دارد.

فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم به صورت تخصصی با اتکا به مطالعات علمی و پژوهشی از برنامه‌های مهم بسیج دانشجویی استان بوده است تاکید کرد: برنامه‌های بصیرتی سیاسی، برگزاری هیئت‌های مذهبی و برنامه‌های مناسبتی و ایام الله،  اردوهای راهیان نور، یادواره شهدا و دوره‌های آموزشی معرفتی مثل طرح ولایت، کرسی‌های آزاداندیشی، فعالیت‌های مطالبه گری از مسئولان و.... از برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو آذربایجان غربی بسیج دانشجویی مقام معظم رهبری محمود صفری بسیج دانشجویی استان ناحیه بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری