Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی "مدیر شایسته"، به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی و همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت گرامیداشت شهادت دو دولتمرد بزرگ و شایسته انقلاب اسلامی و آغاز هفته دولت، اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته»، به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی و همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» با هدف ارتقا و بسط آگاهی و بینش سرمایه انسانی نظام اداری کشور از شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای برگزار می‌شود؛ در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی با درک ظرفیت و تأثیر زبان هنر در شناخت مقولات مختلف نظام اداری در تلاش است با بهره‌گیری از نفوذ و تأثیرگذاری زبان هنر و تعامل و تلفیق آن با تجارب زیسته و ایده‌های هنریِ آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه‌مند نیروهای انسانی در حوزه شایستگی‌های عمومی مدیران، به خلق دانش و مجموعه‌ای ارزشمند در این حوزه دست یابد.

این جشنواره در 8 محور: مدیریت تعارض، زبان بدن، کار تیمی، انعطاف‌پذیری، هوش هیجانی، پاسخگویی، شنود مؤثر و ارتباط خلاق و اثربخش برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند حداکثر با سه محور متفاوت در قالب سه نمایشنامه در جشنواره شرکت کنند. مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ سوم شهریورماه آغاز و تا دوم مهرماه 1400 ادامه خواهد داشت. همچنین به 3 نمایشنامه برگزیده لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی به فایل فراخوان جشنواره و نیز به سایت https://Lms.smtc.ac.ir مراجعه فرمایید.

جشنواره ملی «ندای آسمانی» در همدان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود مدیر شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود