Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به وخامت شرایط کرونایی و نیاز بیماران به ویتامین برای بازیابی توان جسمانی خود، مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بسیج جمعی از خادمیاران رضوی، اقدام به تهیه آبمیوه تازه برای استفاده بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های مشهد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توزیع آبیموه هر روز توسط گروه ۲۵ نفره از خادمیاران رضوی در بخشی از مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی در حال انجام است، و تا نیمه شهریور ادامه خواهد داشت.

 روزانه ۴ هزار بطری آبمیوه تهیه‌شده در بیمارستان‌های درگیر درمان بیماران کرونایی ازجمله بیمارستان امام رضا (ع)، قائم و شهید هاشمی نژاد توزیع می‌شود.

همچنین بخش دیگری از این آبمیوه‌ها نیز هر روز درب منازل حاشیه شهر توزیع می‌شود تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت برسد.

برای ساماندهی این اقدام، مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی ۵ دستگاه آب‌میوه‌گیری صنعتی را خریداری کرده تا در روند خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی تسریع شود.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آبمیوه بیماران کرونایی ارائه خدمات سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع