Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@00:27:40 GMT

۲ مهاجم جدید به فهرست خرید پرسپولیس اضافه شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۴۱۹۶

۲ مهاجم جدید به فهرست خرید پرسپولیس اضافه شد

فرارو: پرسپولیس در شرایطی بازار نقل و انتقالات را زیر نظر دارد که هنوز نتوانسته جای خالی شهریار مغانلو را پر کند. این تیم این روز‌ها مشغول ارزیابی بازار است تا احتمالا با خریدن یک مهاجم به کارش در بازار پایان دهد.

به گزارش فرارو، از همان زمانی که زمزمه جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس جدی شد، یحیی گل محمدی خیلی سریع فهرستی از مهاجمان مدنظرش را ردیف کرد و در اختیار باشگاه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده، امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل، گزینه‌های داخلی یحیی گل محمدی بودند که ۲ تای اول با وجود مذاکره با پرسپولیس تصمیم دیگری گرفتند. حامد پاکدل مانده که شایعه شده مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

در کنار پاکدل پرسپولیسی‌ها وضعیت حضور رضا قوچان نژاد در ایران را هم زیر نظر دارند. آن‌ها اگر بتوانند پول این مهاجم سابق تیم ملی را جور کنند احتمالا بتوانند قوچان نژاد را به تهران بکشانند. با این حال، یحیی گل محمدی ریسک نکرده و در کنار قوچان نژاد ۲ بازیکن جدید دیگر را هم وارد چرخه کرده تا وضعیت آن‌ها را بررسی کند. اولی استنلی کی روش مهاجم فصل پیش سپاهان است. اگرچه روز گذشته عنوان شد یحیی گل محمدی استنلی کی روش را رد کرده، ولی حالا با توجه به وضعیتی که برای خط حمله پرسپولیس به وجود آمده استنلی گزینه شده است. مشکل، اما اینجاست که پرسپولیس هنوز نمی‌داند می‌تواند بازیکن خارجی داشته باشد یا نه.

به گزارش فرارو، به همین دلیل است که یحیی گل محمدی یک گزینه جانشین هم دارد: یونس شاکری! مهاجم فصل پیش گل گهر سیرجان، تازه‌ترین اسمی است که در فهرست یحیی گل محمدی قرار گرفته تا اگر بازیکنان مدنظرش برای خط حمله پرسپولیس به هر دلیلی جذب نشدند، او را به تهران بکشاند. شاکری در ۲۳ بازی فصل پش توانست ۶ بار گلزنی کند. او در پدیده سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را هم در کارنامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یونس شاکری پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها