Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:54:12 GMT

طرح توسعه حرم شاهچراغ (ع) احیا شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۴۲۳۲

طرح توسعه حرم شاهچراغ (ع) احیا شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ ابراهیم کلانتری دامت افاضاته

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن مـوسی‌الکاظم علیهماالسلام تبریک و تهنیت عـرض کرده و توفیقاتتان را در اجرای منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از محضـر باریتعالی مسئلت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است انشاءالله در سایه وحدت آستان‌های مقدس این دو امامزاده لازم‌التکریم و همراهی وازرتخانه‌های راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شورای اسلامی و شهرداری شیراز طرح توسعه حرم‌های مطهر معروف به ۵۷ هکتاری که متأسفانه در دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم و شورای پنجم شهر شیراز به فراموشی سپرده شد، مجدداً اجرائی و موانع طرح برطرف و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر محور قرار گرفتن حرم‌های مطهر در تمامی امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عملی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه حرم شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین