Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از افتتاح طرح پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد همزمان با هفته دولت به منظور تقویت زیرساخت‌هی تامین انرژی در این شهرستان کم برخوردار خبر داد.

«ابوالفضل اسدی» در این مورد افزود: مشخصات این پست شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، یک بی‌ترانسفورماتور قدرت ۱۳۲ کیلوولت و هفت فیدر۲۰ کیلوولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع اعتبار هزینه شده در این طرح را بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت زیرساخت تامین انرژی شهرستان بهاباد، کاهش تلفات شبکه توزیع و رفع افت ولتاژ شبکه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، اسدی ضمن قدردانی از تلاش همه عوامل موثر در پیشبرد این طرح، افزود: مراحل طراحی، خرید تجهیزات و عملیات اجرایی ساخت پست برق ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت بهاباد، مطابق با اهداف زمانی برنامه‌ریزی شده انجام و در پیک بار تابستان، برقدار و در هفته دولت افتتاح رسمی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها برق منطقه اي يزد بهاباد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد