Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی مدیح جهرمی مسئوول کمیته مسابقات هیات کاراته فارس گفت: در رقابت‌های انتخابی که در تهران برگزار شد ۲ نفر از آقایان و ۲ نفر از بانوان این استان ضمن کسب مقام به اردوی تیم ملی در بخش کومیته (مبارزه) و کاتا (اجرای نمایشی، فُرم) دعوت شدند.

او ادامه داد: جاوید بهمن جاه و علیرضا رضایتی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، فاطمه طراز پور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و زهرا بنیانی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم چهار ورزشکا ردعوت شده از فارس به اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیح جهرمی بیان کرد: اردوی تیم ملی در چند مرحله تا زمان مسابقات جهانی در تهران برگزار می‌شود و در نهایت نیز نفرات اصلی تیم ملی انتخاب خواهند شد.

رقابت‌های جهانی کاراته به میزبانی کشور امارات قرار است آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

تیم ملی کاراته ایران برای نخستین بار در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط سجاد گنج زاده به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کاراته اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال