Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@08:07:06 GMT

سه امتیاز ارزشمند برای رئال

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۴۳۹۶

سه امتیاز ارزشمند برای رئال

ایران اکونومیست- تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه دشوار مقابل بتیس به برتری یک بر صفر دست یافت.

 بامداد یکشنبه در دیداری حساس از هفته دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بتیس میزبان تیم مدعی رئال‌مادرید بود که این دیدار با برتری یک بر صفر کهکشانی‌ها همراه شد.

رئال با این پیروزی به امتیاز هفت رسید و موقتا صدرنشین شد و بتیس هم در امتیاز ۲ باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیاز ارزشمند برای رئال

این دیدار از سوی مادریدی‌ها هجومی آغاز شد و «وینیسیوس» با چند نفوذ از جناح چپ، خط دفاعی میزبان را اذیت کرد و حتی در دقیقه دهم، «کریم بنزما» را در موقعیت عالی گلزنی کرد که کاپیتان رئال این فرصت را از دست داد.

در ادامه این بتیس بود که روند بازی را در اختیار گرفت اما بازهم گلی زده نشد.

سه امتیاز ارزشمند برای رئال

داور مسابقه در نیمه نخست و با تصمیمات سخت‌گیرانه خود، پنج بازیکن بتیس را با کارت زرد جریمه کرد که این مساله اعتراض شدید «مانوئل پلگرینی» سرمربی باتجربه این تیم را به همراه داشت.

هر ۲ تیم نیمه دوم را نیر با میل به گلزنی آغاز کردند و این مساله موجب شد تا بازی از سرعت مناسبی برخوردار باشد.

سه امتیاز ارزشمند برای رئال

در دقیقه ۶۰ «خوانمی» بختی طلایی را با بی‌دقتی از دست داد و همان توپ در برگشت برای مادریدی‌ها به موقعیت خوبی تبدیل شد تا «دنی کارواخال» با ضربه‌ای تماشایی دروازه بتیس را باز کند.

هرچند در ادامه، روند بازی در اختیار بتیس بود اما این تیم توانی برای جبران مافات نداشت تا مقابل مادریدی‌ها با شکست مواجه شود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس