Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی در حالی کار خود را در وزارت ورزش شروع کرده که ۳ فدراسیون بلاتکلیف هستند و به نوعی، چالش های مدیریتی هستند که حل نشده به دولت جدید ارث رسیده است.

به گزارش مشرق، پایان کار دولت دوازدهم در حالی بود که وزیر ورزش و جوانان نتوانست انتخابات فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی را برگزار کند. علاوه بر این چالش‌هایی را نیز بعد از برگزاری انتخابات در فدراسیون دوچرخه سواری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره ۴ ساله روسای فدراسیون‌های اسکیت در تاریخ ۱۱ تیر، ژیمناستیک ۱۹ تیر و تیراندازی ۲۰ تیر به پایان رسید. با وجود اینکه پیش از المپیک توکیو ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این ۳ فدراسیون انجام شده بود اما وزارت ورزش نتوانست کار را به پایان برساند تا همه چیز برعهده حمید سجادی و تیم جدید او باشد.

بعد از مدتها تنظیم و بررسی بالاخره اساسنامه فدراسیون‌ها تصویب و ابلاغ شد. بر این اساس، اعلام شده انتخابات طبق اساسنامه جدید صورت می‌گیرد که ۳ فدراسیون اعلام شده نیز به همین شکل خواهند بود. به دلیل ابلاغ اساسنامه جدید، ثبت‌نام صورت گرفته در ۳ فدراسیون باطل می‌شود و این پروسه مجدد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سجادی: در وزارت ورزش تلاش جهادی خواهیم کرد

ژیمناستیک در انتظار تصمیم وزیر جدید

زهرا اینچه درگاهی، ریاست این فدراسیون را به مدت چهار سال بر عهده داشت اما بعد از پایان دوره، زمانی که وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت‌نام از نامزدها را اعلام کرد، به دلایلی از سوی کمیسیون تطبیق صلاحیت کسب نکرد تا این موضوع آغاز حاشیه‌ها باشد.

بعد از اتفاقات پیش آمده فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خواستار شفاف سازی شد، به طوری که سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته در جلسه با مقامات جهانی در جریان المپیک توکیو در این خصوص صحبت‌هایی داشت؛ هرچند مشروح آن رسانه‌ای نشد.

در نهایت اینکه اوایل مرداد ماه روسای هیات‌ها با رسال نامه‌ای موافقت خود را برای ادامه کار اینچه‌درگاهی اعلام کردند تا ثبت‌نام از نامزدها دوباره انجام شود.

اداره اسکیت با سرپرست  

با پایان دوره ۴ ساله بهمن محمدرضایی در فدراسیون اسکیت، ۱۵ تیرماه امسال مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان فریبا مددی را به عنوان سرپرست معرفی کرد. بهمن محمدرضایی، مجید هنرجو، علیرضا نصیری و محمدرضا شیخ جعفری نامزدهای ریاست این فدراسیون بودند.

تیراندازی با دادگر ادامه می‌دهد؟ 

تیراندازی از دیگر فدراسیون‌هایی است که دوره چهارساله علی دادگر رئیس آن به پایان رسیده و ثبت نام از نامزدها هم انجام شده است؛ هر چند با توجه به ابلاغ اساسنامه جدید، ثبت نام از نامزدها باطل می‌شود.

علی دادگر در ۴ سال ریاست خود با چالش‌ها و حواشی زیادی روبرو بود؛ مسائل مالی، قهر و آشتی‌های مربیان و ورزشکاران، عدم کسب نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و... اما این فدراسیون با کسب مدال طلای فروغی در تپانچه بادی نام خود را در تاریخ ماندگار کرد. با ثبت نام مجدد باید دید دادگر بازهم پا به عرصه رقابت می‌گذارد؟

حالا این ۳ فدراسیون باید خود را برای انتخابات و ثبت نام مجدد آماده کنند؛ آن هم در شرایطی جدید، با وزیر جدید و اساسنامه جدید. باید دید حمید سجادی چه زمانی معاونان خود را معرفی و با برگزاری انتخابات تکلیف این ۳ فدراسیون را مشخص خواهد کرد. انتخابات فدراسیون‌ها در دوران سلطانی فر با چالش‌های متعدد و مختلفی روبه‌رو بود، به طوری که هیچ وقت قوانین به صورت مشترک در انتخابات مختلف اجرایی نشد. اکنون هم چنین نابسامانی به حمید سجادی به ارث رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان فدراسیون تیراندازی فدراسیون اسکیت فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام از نامزدها اساسنامه جدید فدراسیون ها ۳ فدراسیون حمید سجادی وزارت ورزش چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان