Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ذکیه خدادادی و حسین رسولی، دو نماینده افغانستان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از سپری کردن دشواری‌های فراوان به جاپان رسیدند و قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنند.

حضور ورزشکاران پارالمپیک افغانستان در رقابت‌های توکیو در حالی است که با توجه به وضعیت فعلی افغانستان، انتظار نمی‌رفت این دو ورزشکار بتوانند در توکیو حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک افغانستان با تایید حضور ورزشکاران این کشور در رقابت‌های پارالمپیک اعلام کرد که آن‌ها هفته گذشته از افغانستان راهی فرانسه شده بودند و از آن جا برای شرکت در پارالمپیک به جاپان سفر کرده‌اند.

این دو ورزشکار در حالی به توکیو رسیده اند که در روز افتتاحیه رقابت‌های پارالمپیک، ورزشکاری از افغانستان حضور نداشت تا پرچم این کشور را حمل کند و کشور میزبان تصمیم گرفت تا به رسم همبستگی و ادای احترام به مردم افغانستان، این کار توسط یک جاپانی صورت گیرد.

رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از تاریخ ۲ سنبله/ شهریور آغاز و تا ۱۴ سنبله/ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان پارالمپیک توکیو رقابت های پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور