Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمد میرزاپور روز یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بوی نامطبوع و زباله‌گاه اهر اظهار کرد: تعیین مهلت برای رفع خطرات زباله‌گاه، استقرار نگهبان و کنترل تردد به زباله‌گاه و دفن اصولی زباله بایستی جزو برنامه‌های کوتاه مدت قرار گیرد و در کنار این‌ها شهرداری نیز باید برای دفع زباله‌های بیمارستانی محل مشخصی را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار جلوگیری از آبیاری باغات و مزارع کشاورزی با آب فاضلاب شد و گفت: درب منهول‌های فاضلاب در دسترس کشاورزان مسدود شود و قبل از آن نیز باید موتور پمپ‌هایی که با آب فاضلاب اراضی کشاورزی و باغی را آبیاری می‌کنند، ضبط شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تاکید کرد: باید شهرداری اهر برای محصور کردن زباله‌گاه و رفع خطرات متعهد شود و سپس با استقرار دائمی نگهبان از ورود احشام و زباله‌گردها به زباله‌گاه جلوگیری کند.

میرزاپور همچنین از شناسایی ۹ هزار و ۱۶۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اهر خبر داد و گفت: متاسفانه بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال حاضر خارج از ظرفیت و توان پذیرش بیمار دارد و رکورد بستری در بخش‌های کرونایی از آغاز شیوع این ویروس شکسته شده، به‌طوری‌که بیمارستان باقرالعلوم اهر بعد از تبریز دومین بیمارستان با بار مراجعه بالاست.

وی با ابراز نگرانی از بستری ۲۶ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های ویژه بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: به دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان مجبور شده‌ایم بیماران نیازمند به بستری را در اورژانس بستری کنیم تا تخت بستری خالی شود و برای اولین‌بار است که چنین شرایط سختی را تجربه می‌کنیم چراکه تاکنون بیمارستان باقرالعلوم بستری همزمان ۱۵۰ بیمار را به خود ندیده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر هنوز به اوج پیک نرسیده در حالی که روزانه بین ۲۲ تا ۲۶ نفر در بیمارستان باقرالعلوم بستری می‌شوند و بیمارستان از نظر نیروی پرستاری با بحران جدی روبروست با این‌حال تجمعات و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر همچنان ادامه دارد.

وی گفت: باوجود تاکید و هشدارها و تشریح شرایط وخیم بیماری کرونا در شهرستان میزان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حدود ۱۰ درصد است این در حالی است که نتیجه بی‌توجهی‌ها به مسائل بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در دهه‌ اول ماه محرم با تست‌های مثبت و بستری در بیمارستان باقرالعلوم اهر نمایان می‌شود.

میرزاپور با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان باقرالعلوم اهر از سنین جوان هستند، ابراز داشت:  برخی از مبتلایان بستری خود اذعان می‌کنند که یک اشتباه باعث شد تا خانوادگی به کرونا مبتلا شوند.

وی همچنین از واکسیناسیون بیش از ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان اهر خبر داد و گفت: شهرستان اهر در واکسیناسیون گروه‌های هدف در جایگاه نخست استانی قرار دارد و حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها امنیت غذایی دام و طيور اهر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امنیت غذایی دام و طيور اهر امنیت غذایی دام و طيور اهر بهداشت و سلامت بیمارستان باقرالعلوم اهر شهرستان اهر زباله گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس