Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:50:33 GMT

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای پنجم مغلوب نگاه سیاسی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۴۶۸۱

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای پنجم مغلوب نگاه سیاسی شد

علیرضا نادعلی، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت‌هایی که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این دوره دنبال خواهد کرد، افزود: سعی می‌کنم به همراه دیگر اعضای این کمیسیون نگاه همه جانبه نگری به مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشم.

وی با بیان اینکه باید کارهای مدیریت شهری را از دریچه فرهنگی نگاه کنیم، اظهار داشت: تمامی معاونت‌های شهرداری تهران از معاونت شهرسازی معماری تا حمل و نقل و خدمات اجتماعی باید درگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادعلی تاکید کرد: روحیه انقلاب اسلامی هم بر همین مبناست و ما از این جهت عقب هستیم.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: موضوع فرهنگی اجتماعی باید در جایگاه خودش تثبیت شود و هم این نگاه در همه بخش‌ها لحاظ شود.

وی، خاموش ترین بخش شورای پنجم را با وجود کمیته‌های متعدد، بخش فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: برون دادهایی مثل تعیین اسم در شهر بسیار معیوب و ناقص دنبال شده است و باید اصلاح شود.

نادعلی افزود: یکی از بخش‌هایی که نگاه سیاسی بیشتری در آن موج می زده و باید بیشتر مراقب آن باشیم همین کمیسیون فرهنگی اجتماعی بوده است.

کد خبر 5291594 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران علیرضا نادعلی شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش زندان اوین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دولت سیزدهم پیش بینی وضعیت هوا گردشگری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا زنان پلیس راهور فرهنگی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند