Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رنجبر با بیان وضعیت ترافیکی امروز یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ از وضعیت ترافیکی شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه یک‌شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران‌فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک می‌باشند.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

وی اشاره‌ای نیز به خرابی و نقص فنی صبح امروز یکدستگاه کامیون میکسر در محدوده آزادراه داشت و گفت و این خرابی باعث ایجاد ترافیک در این مسیر گردید که با حضور عوامل راهور تهران بزرگ در محل این خرابی ترافیک کنترل گردید و با انتقال این وسیله به محل ایمن ترافیک به جریان خود بازگشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک هوشمند راهور پلیس مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال

به گزارش «تابناک»، مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت، توضیح داد: با احداث این آزادراه دسترسی شکارچیان به حیات وحش منطقه آسان شده و حتی شکارچی از داخل خودرو خود می‌تواند با دوربین شکار را بزند.

این مسئول تاکید کرد: برای جبران بخشی از خسارات وارده به محیط زیست منطقه پیشنهاداتی مطرح شده که امیدواریم از طریق مراجع ذیربط پیگیری و به نتیجه برسد.

مدیرکل محیط زیست البرز ابراز کرد: نصب دوربین‌های اپتیکی در مسیر این آزادراه برای رصد فعالیت شکارچیان احتمالی یکی از این پیشنهادات بوده که بنا شده در کمیته‌‎های فنی بررسی و به تصویب برسد.

درگی تاکید کرد: نصب این دوربین‌ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تامین آن در شرایط فعلی از عهده محیط زیست برنمی‌آید.

مدیر کل محیط زیست البرز با اشاره به دیگر پیشنهاد مطرح شده توضیح داد: با توجه به اینکه روزانه بیش از ۲۷ هزار تردد در این مسیر ثبت می‌شود، امیدواریم بخشی از عوارض این آزادراه به محیط زیست اختصاص یابد تا بتوانیم با هزینه کرد آن جان تازه‌ای به محیط زیست منطقه تزریق کنیم.

درگی خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و امیدواریم این اتفاق به زودی بیفتد.

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد