Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، پایتخت ایالت فلوریدا آمریکا با پشتیبانی پلیس محلی از اپلیکیشنی رونمایی کرده که به ساکنان اجازه می‌دهد هرگونه برخورد با پلیس را ضبط کنند. این در حالی است که چندی قبل یک حادثه تیراندازی با حضور ۳ نیروی پلیس خبرساز شده بود.

اپ مذکورTallahassee Bystander jg نام دارد و به ساکنان شهر تالاهاسی اجازه می‌دهد برخورد خود با نیروهای پلیس در سطح شهر را ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های ضبط شده به یک سرور محلی ارسال و در آنجا ذخیره می‌شوند تا در صورت نیاز مقامات آنها را بررسی کنند. برای شروع فیلمبرداری در اپ کافی است کاربر کلمه «رهگذر» (Bystander) را بگوید.

لازم نیست افراد در این اپ ثبت نام کنند بنابراین کاربران ناشناس باقی می‌مانند. اگر پلیس تالاهاسی یا هیأت نظارت آن تصمیم به بررسی دقیق‌تر رویدادی بگیرند، کافی است نوتیفیکشینی به ارسال کننده کلیپ بفرستند. به این ترتیب هویت کاربر همچنان ناشناس باقی می‌ماند.

نسخه‌هایی از کلیپ‌های ضبط شده روی موبایل کاربر ذخیره می‌شود و به طور زنده برای پلیس محلی پخش می‌شود و همچنین برای سه شماره تماس اضطراری که فرد تعیین می‌کند، ارسال خواهند شد.

همچنین می‌توان این ویدئو را به عنوان مدرک در دادگاه ارائه کرد.

کد خبر 5291034

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری اپلیکیشن موبایل پلیس خشونت پلیس ایالات متحده امریکا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری عیسی زارع پور فناوری فضایی تحقیقات علمی امنیت سایبری ویروس کرونا گوگل سرطان ایستگاه فضایی بین المللی همراه اول هوش مصنوعی خودروی خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند

همچنین مقامات محلی تایید کردند مصدومیت ۱۶ نفر دیگر از افرادی که به بیمارستان منتقل شدند، تهدید کننده نیست و باقی زخمی‌ها نیز سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایسنا، گزارش‌ها حاکیست هیچ کودکی در بین مصدومان نبوده است.

آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش تصادف در ساعت ۱۱:۵۴ ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی به محل حادثه رسیدند.

خبر اولیه از این سانحه نشان می‌دهد که هنوز جزئیات بیشتری اعلام نشده و بررسی علت تصادف آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید