Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از انجام واکسیناسیون محیطبانان و پرسنل این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، جهانی مقدم با اعلام این خبر افزود: نظر به اینکه محیط بانان در پاسگاه‌های محیط بانی ممکن است در کنار هم باعث انتقال بیماری شوند، واکسیناسیون حافظان طبیعت استان در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانی مقدم اضافه کرد: همچنین پرسنل حفاظت محیط زیست استان همدان که اقدام به پایش آلاینده‌های هوا و خاک و نمونه برداری از منابع آبی کرده و در معرض تماس با افراد و مراجعان متعدد قرار دارند نیز با عنایت به پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست و همکاری ستاد کرونای استان، در مقابل ویروس کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

وی تصریح کرد: این اداره کل از ابتدای شیوع ویروس کرونا از همه ظرفیت‌های موجود، از قبیل رعایت جدی شیوه‌نامه‌ها و آموزش‌های کاربردی، در مقابله با انتقال ویروس کرونا استفاده کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط بان واکسن کرونا کرونا در ایران حفاظت محیط زیست اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک