Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز شنبه ششم شهریورماه با وزیر ورزش و جوانان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا، عبدالمهدی نصیرزاده سه روز بعد از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و با وزیر ورزش و جوانان درخصوص مسائل روز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده با تشریح وضعیت فعلی این فدراسیون و همچنین موفقیت اخیر تیم ملی مچ اندازی در رقابت های آسیایی، به اعزام های پیش روی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از جمله مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ و پرورش اندام اشاره کرد.

نصیرزاده در ادامه این نشست گفت: اهالی بدنسازی هم مثل بسیاری از مردم، از حضور یک مدیر ورزشی در رأس وزارت ورزش و جوانان خوشحال هستند. امیدواریم که با توجه به مخاطبان پرتعداد و میلیونی بدنسازی و پرورش اندام در سراسر کشور، وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این فدراسیون داشته باشد.

در ادامه این نشست، سجادی اظهار داشت: همانطور که گفتید، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مخاطبان فراوانی دارد و این موضوع باعث می شود هم در بُعد قهرمانی و هم در بعد همگانی، این فدراسیون نقشی تاثیرگذار در ورزش کشور داشته باشد. در چند ماهه اخیر برنامه های این فدراسیون را دنبال کرده ام و مشاهده کردم که به ویژه در بعد همگانی فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است.

او افزود: امیدوارم ملی پوشان رشته های مختلف زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مسابقات پیش رو موفق باشند و مثل همیشه پرچم ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند.

در پایان این نشست نیز مقرر شد به زودی نشستی با حضور اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و وزیر ورزش و جوانان پیرامون مسائل روز این رشته برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دکتر حمید سجادی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت