Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که مدت‌هاست جای خودروهای سواری در سطح قیمتی ۳ در گزارش‌های ارزیابی کیفی خودروهای سواری، خالی است، آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سواری تولیدی تیرماه سال جاری نشان می‌دهد که این جایگاه با بازگشت برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک به بررسی کیفی آن‌ها و البته بازگشت به چرخه تولید، پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری،  MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است. 

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی یک تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲ نیز،  تنها خودرو هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) در این ارزیابی وجود دارد که چهار ستاره کیفی را کسب کرده است.

پس از آن‌ها هم خودروهای جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

در این سطح قیمتی، MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی تیر ماه ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۳ که پس از مدت بسیار طولانی، مجدد در گزارشات ارزیابی به چشم می‌خورد نیز تنها به برلیانس H۳۳۰  اتوماتیک اشاره شده که نشان از بازگشت تولید خودرو به سبد محصولات گروه پارس‌خودرو دارد. این خودرو موفق به کسب سه ستاره از پنج ستاره کیفی شده است.

در سطح قیمتی چهار نیز در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ اتوماتیک و همچنین ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو، ایران‌خودرو خراسان، فارس، مازندران، کرمانشاه و صنایع خودروسازی فردا)، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز) و سمند تبریز نیز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در همین سطح قیمتی پژو ۴۰۵ تولید ایران‌خودرو خراسان که پس از خروج یکساله این خودرو از سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، تنها به جهت ایفای تعهدات پیش از توقف تولید، همچنان بر مدار تولید است، با سه ستاره کیفی تولید می‌شود. با توجه به اینکه در ارزیابی خرداد ماه ۱۴۰۰، به این محصول اشاره‌ای نشده بود، تصور کردیم، تعهدات این خودرو به اتمام رسیده و بساط تولید  ۴۰۵ ‌ها به کلی برچیده شده اما حضور مجدد آن در ارزیابی تیرماه نشان داد که خط تولید این خودرو در ایران‌خودرو خراسان همچنان فعال است.  

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده است.

پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ (سایپا) و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و تیبا پلاس (سایپا-سیتروئن)،  ساینا و ساینا S (پارس خودرو)، ساینا کاشان و ساینا پلاس کاشان (سایپا- سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 623237 برچسب‌ها دنا پلاس خودرو - ایرانی ايران خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دنا پلاس خودرو ایرانی ايران خودرو ایران خودرو خراسان خودروهای سواری سطح قیمتی ستاره کیفی سه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟

حسین اصغری، درباره چرایی افزایش قیمت پیاز گفت: درحال‌حاضر برخی از محصولات کشاورزی از مناطق جنوبی کشور از جمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و... تامین می‌شود و بارندگی‌های شدید در دهه سوم فروردین‌ماه موجب توقف برداشت پیاز به صورت مقطعی شده است.

وی با بیان اینکه ایران یکی از معدود کشور‌های دنیاست که به دلیل اقلیم خاص امکان تولید سبزی و صیفی در چهار فصل سال را دارد، گفت: البته هزینه تولید در فصول سرد بسیار بالاتر است.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای ارتقاء بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف آب، کاهش سطح زیر کشت سبزی و صیفی و افزایش عملکرد در واحد سطح در اولویت اجرا قرار دارد.

وی عنوان کرد: برنامه تولید محصول پیاز با برآورد نیاز کشور با رویکرد رعایت الگوی کشت و تولید متعادل به صورت چهار فصل تهیه و جهت اجرا به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های تولیدکننده ابلاغ می‌شود. برهمین اساس برنامه ابلاغی تولید استمرار و بهاره سال زراعی جدید (۱۴۰۳ – ۱۴۰۲) محصول فوق ذکر براساس تاریخ کشت به استان‌های تولیدکننده ابلاغ شده است و براساس این برنامه در محصول تولید زمستان سطح زیر کشت ۱۳هزارو۴۵۰ هکتار با برآورد تولید ۶۴۴هزارو۳۰۰ تن و تولید بهار نیز سطح زیر کشت ۱۲هزارو۲۰۰ هکتار و تولید ۵۷۱هزار و۲۲۰ تن خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: تولید محصول در زمستان حدود ۸۰۹ هزار تن بوده و تولید بهار بیش از ۶۱۰ هزار تن پیش‌بینی می‌شود که نسبت به برنامه ابلاغی افزایش تولید مشاهده می‌شود.

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: برنامه تولید محصول در فصل تابستان و پاییز امسال نیز با هدف‌گذاری یک میلیون و ۶۶۶ هزار و۸۲۰ تن ابلاغ و پس از تولید به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود ۱۴هزار تومان بوده است.

گفتنی است براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز به بیش از ۳۰ هزارتومان رسیده و تا ۳۸ هزار تومان هم بالا رفته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # پیاز سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی