Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه اول محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، مراکز قرآنی این استان، بیش از ۱۰۰ کرسی و محفل قرآنی برگزار کردند.

او با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: این محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و همچنین مراسم عزاداری دهه اول محرم در فضا‌های آزاد و با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین با اشاره به برگزاری پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیات حسینی»، افزود: این پویش همزمان با فرا رسیدن ایام محرم به ۳۴۰ مرکز قرآنی استان ابلاغ شد.

احمدی منفرد ادامه داد: از آنجایی که این مراکز قرآنی به صورت خودجوش همه ساله در عزای سیدالشهداء پیشگام هستند، این طرح با استقبال بسیار خوب این مراکز مواجه شد.

او بیان کرد:برگزاری پویش‌های مختلف، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به صورت حضوری و مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذور، طبخ غذای گرم و توزیع میان نیازمندان و همچنین نصب پرچم و بیرق‌های مشکی بر سردر مراکز قرآنی و خانه‌ها و محله‌های همجوار از دیگر اقدامات مراکز قرآنی در دهه اول محرم بوده است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرائت قرآن قرآن کریم تبلیغات اسلامی تلاوت قرآن مراکز قرآنی اول محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند