Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو منطقه در ایالت اورگون آمریکا خواستار کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر رو به افزایش است، مقام‌های رسمی دو منطقه در ایالت اورگون خواستار کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری از اجساد قربانیان این بحران شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیز دوباره کرونا در آمریکا؛ فوت بیش از 1000 نفر تنها در یک روزخیز دوباره کرونا در آمریکا/ افزایش 3برابری آمار مبتلایان و 2برابری فوتی‌های آمریکایی+ آمار

 

بر اساس این گزارش، مقام های مناطق تیلاموک و ژوزفین در ایالت اورگون اوایل هفته گذشته خواستار دریافت کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند. روز جمعه یک دستگاه کامیون به منطقه تیلاموک تحویل داده شده است.

امیلی رینگ مدیر اورژانس منطقه ژوزفین در این باره گفت: بیمارستان اصلی این منطقه دیگر ظرفیت نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران کرونا را ندارد. ظرفیت سایر مکان‌هایی نیز که برای نگهداری اجساد آماده شده بود، پر شده است.

بر اساس آمارهای رسمی تاکنون 70 درصد جمعیت بالای 18 سال تیلاموک واکسینه شده اند ولی این رقم در منطقه ژوزفین به 53 درصد رسیده است.

آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد در مجموع 59 درصد جمعیت ایالت اورگون واکسینه شده‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا اعلام کرده است که روز پنجشنبه بیش از 2046 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت اورگون گزارش شده است که این رقم نسبت به ژوئن و جولای با رشد دو رقمی روبرو است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای نگهداری اجساد ایالت اورگون شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید

رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛  رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

ساعاتی پیش، پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا یورش برده و ده‌ها دانشجو را در همبستگی با مردم فلسطین تجمعات مسالما آمیزی را برپا کرده بودند، به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد. این در حالی است که مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که می‌توانند وضعیت را کنترل کنند و نیازی به حضور نیروی سرکوبگر در محیط آموزشی وجود ندارد.

طی دو هفته گذشته، اعتراضات دانشجویی طرفدار فلسطین به دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است و ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا در غرب دانشگاه کالیفرنیا- لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... تا ایالت‌های شمال شرقی  کلمبیا، ییل، هاروارد، یوپن شاهد اعتراضات دانشجویی حمایت از مردم فلسطین بوده است.  

دیگر خبرها

  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت