Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:48:54 GMT

برگزاری اولین جلسه فنی مسابقات جهانی اینلاین هاکی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۵۷۴۷

برگزاری اولین جلسه فنی مسابقات جهانی اینلاین هاکی

اولین جلسه فنی مسابقات جهانی اینلاین هاکی با حضور رامین عتیقه چی عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین جلسه فنی مسابقات جهانی اینلاین هاکی با حضور اعضا کمیسیون فنی اینلاین هاکی فدراسیون جهانی اسکیت و دو نماینده از تیم‌های شرکت کننده به صورت وبینار برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین عتیقه‌چی، عضو کمیسیون فنی اینلاین هاکی فدراسیون جهانی اسکیت و دبیرکل فدراسیون اسکیت ایران به اهم موارد مطرح شده در این جلسه اشاره و بیان کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی جهان از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به دقت بالایی دارد، که شرایط کنونی جهان، این حساسیت را چندین برابر کرده است و برنامه‌ریزی برای کشورهای شرکت کننده و فدراسیون جهانی اسکیت دشوار شد.

وی افزود: با هدف‌گزاری، تلاش و تعامل مستمر با تیم‌های شرکت کننده و دفتر مرکزی فدراسیون جهانی اسکیت، کمیسون فنی موفق به برنامه‌ریزی جهت برگزاری این مسابقات شد، تا تعویق مسابقات جهانی برای سال دوم تکرار نشود.

اولین جلسه فنی با نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده به صورت وبینار برگزار شد.  از جمله موارد مهمی که در جلسه مطرح شد می‌توان به اجرای مسابقات با قوانین جدید بازی‌ها، سیستم امتیازدهی چهارساله به تیم‌های شرکت کننده، سیستم جدید گروه‌بندی تیم‌ها در جدول برگزاری مسابقات، سیستم جدید کسب سهمیه جهت شرکت در بازی‌های جهانی آمریکا 2022،• تعیین موثرترین بازیکن و دروازه‌بان در مسابقات قهرمانی جهان، اهدای جام World Skate به قهرمان در گروه بازنده‌ها اشاره کرد.

گفتنی است: مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی جهان پس از یک سال تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا، از تاریخ 16 لغایت 29 شهریورماه 1400 در شهر روکاراسو ایتالیا برگزار می‌شود. پیشتر مقرر بود این مسابقات در کشور کلمبیا برگزار گردد که به دلیل شرایط نامساعد کرونا در این کشور، محل برگزاری مسابقات تغییر کرد.

در این دوره از مسابقات که در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، در هفته اول مسابقات قهرمانی جهان بانوان و در هفته دوم مسابقات قهرمانی جهان آقایان برگزار می‌شود. در بخش بانوان 10 تیم و در بخش آقایان 16 تیم حضور خواهند داشت.

المپیک 2020 توکیو| حمله با چوب هاکی به حریف! + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هاکی هاکی مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون جهانی اسکیت تیم های شرکت کننده اولین جلسه فنی مسابقات جهانی اینلاین هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال