Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@07:13:27 GMT

ارجاع بیماران کرونایی به آزمایشگاه‌های خصوصی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۶۳۸۷

ارجاع بیماران کرونایی به آزمایشگاه‌های خصوصی

به گزارش خبرنگار اراک خبرگزاری ایسکانیوز، در پی شیوع کرونا دلتا در شهرستان اراک، تعداد موارد بستری در بیمارستان و نیز تعداد بیماران بستری موقت در کلینیک تنفسی و نقاهتگاه افزایش چشمگیری داشته است. این موضوع باعث شده حجم آزمایش هایی که پزشکان برای بیماران درخواست می‌کنند بسیار بیشتر از قبل شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد ظرفیت آزمایشگاه بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) به‌عنوان سانتر اصلی کرونای استان مرکزی به حدی نبوده که پاسخگوی رسیدگی به این حجم از آزمایش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای رفع این مشکل، ارجاع بیماران بستری موقت به آزمایشگاه‌های خصوصی بوده است. به این صورت که بیمارانی که در نقاهتگاه شهید هادیان پذیرش و بستری موقت می‌شوند، فرد برای انجام آزمایش های تکمیلی باید به یکی از آزمایشگاه های خصوصی سطح شهر مراجعه کرده و پس از آن با برگه نتیجه آزمایش نزد پزشک خود بازگردند. لازم به ذکر است آزمایش های روز اول همه این بیماران همچنان در خود بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) انجام می‌شود. البته با وجود آزمایشگاه های مجهز و معتبر فراوان در سطح شهر اراک، مسئولان نقاهتگاه بیماران را فقط به دو آزمایشگاه خاص ارجاع می‌دهند که این امری تعجب برانگیز بوده و لازم است توضیح قانع کننده‌ای داشته باشد. انتهای پیام/ کد خبر: 1108694 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت