Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه روند تعداد بیماران بستری و سرپایی در مشهد مقدس و مناطق زیر پوشش شکننده و دارای نوسان است اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط نمی توان نظر قطعی در خصوص کاهش روند ابتلا در مناطق زیر پوشش داد و لازم است همچنان مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بیماران بستری در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه غیربومی هستند تصریح کرد: با توجه به شرایط مشهد هنوز نمی توان در خصوص شرایط بیماری نظر قطعی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی به بیماران از مهمترین اهداف قرارگاه عملیاتی کروناست اظهار کرد: در این قرارگاه مشکلاتی که در روند خدمات رسانی به بیماران است رصد و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این قرارگاه با دستور رییس دانشگاه و در راستای هم افزایی و افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی به بیماران با بهره گیری از نظرات کارشناسی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تشکیل شده است خاطر نشان کرد: در قالب این قرارگاه کمیته های مختلف تشکیل و ضمن رصد شبانه روزی روند خدمات رسانی، طرح ها و مصوبات نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

دکتر بدیعی تصریح کرد: گروه های مختلف در راستای بررسی کیفی و کمی خدمات از شهرستان های زیر پوشش بازدید می کنند و همچنین به صورت شبانه نیز مراکز بهداشتی و درمانی در سطح مختلف مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه با تمام توان تلاش می شود از مرگ و میر های ناشی از بیماری کرونا جلوگیری شود اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات و برنامه ریزی هایی که با مشارکت تمامی حوزه ها صورت گرفته، روند خدمات رسانی در تمامی حوزه ها تسهیل شده است و بیماران در این زمینه با مشکلی مواجه نمی شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های غیر دانشگاهی که در مسیر خدمات رسانی به بیماران نقش موثری را ایفا نموده اند اظهار کرد: افزایش ظرفیت بخش های مراقبت ویژه  و تامین اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت درحال پیگیری است تا بتوان کمبودهایی که در این حوزه است را برطرف نمود.

دکتر بدیعی با بیان اینکه همچنان باید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب جدی از حضور در دورهمی ها توجه داشت اظهار کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم، نسبت به پیگیری و مراجعه به مراکز سطح یک اقدام نمایند. مراجعه دیر هنگام می توان موجب بروز عوارض و آسیب های جدی بیماری در فرد شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیماران سرپایی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خدمات رسانی به بیماران زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد