Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@08:14:17 GMT

کیش سپتیک ، حذف واسطه در خرید سپتیک تانک

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۷۱۳۰

کیش سپتیک ، حذف واسطه در خرید سپتیک تانک

سپتیک یکی از حیاتی‌ترین و ابتدایی ترین عناصر تصفیه فاضلاب صنعتی ، شهری ، خانگی می‌باشد .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سپتیک تانک، در ادامه قصد داریم در مورد ساختمان و اجزای تشکیل دهنده سپتیک توضیح دهیم . همراه ما باشید.

به نقل از تولیدکننده محصولات پلی اتیلن ، شرکت کیش سپتیک

برترین تولیدکنندگان محصولات پلی اتیلن همانند پارس اتیلن کیش ، کیش سپتیک ، روتنگران پارسه ، نشاء گستر پردیس ، آذر آوند ، پارس پلیمر صفاهان و تدبیرنوین سازان که همگی از تولیدکنندگان اصلی این محصولات پلیمری هستند ، به این موضوع اشاره کرده اند که جهت خرید محصولات پلی اتیلن ائم از سپتیک  ، لوله دوجداره ، مخازن آب و اسید ، منهول ، چربی گیر ، اسکرابر ، پکیج تصفیه فاضلاب و دیگر محصولات می‌بایست حتما مشتریان عزیز از محل و پروسه تولید از نزدیک بازدید به عمل بیاورند که این امر جزء حق و حقوق اصلی مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متاسفانه دیده شده وب سایت هایی وجود دارند که اقدام به واسطه گری یا اصطلاحا دلالی در حوزه فروش محصولات پلی اتیلن کرده و قیمت های این محصولات را به شدت بالا برده و هیچ گونه تعهدی در قبال مشتری ندارند که اکیدا توصیه می‌شود جهت خرید حتما از تولیدکننده بودن آنان اطمینان حاصل شود.

مکانیزم عملکرد سپتیک تانک :

روش کار سپتیک به این صورت است که ابتدا فاضلاب مجتمع های مسکونی ، ادارات و شرکت ها به ورودی سیستم سرازیر شده و در مخزن اول که اصطلاحا پارت ته نشینی نام دارد ، آرام می‌گیرد.اساس کار تصفیه در سپتیک به کمک باکتری های بی هوازی می‌باشد که عمل گندزدایی را انجام می‌دهد که به سپتیک بی هوازی معروف است.

انواع سپتیک تانک ها عبارتند از :

سپتیک بتنی ، آجری ، فایبرگلاس ، کامپوزیتی و سپتیک تانک پلی اتیلن که طبق تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان محیط زیست اروپایی بیشترین راندمان را دارد و در کشورهای توسعه یافته بیشترین استفاده را هم داراست.فاضلاب در پارت اول ته نشین شده و کف و روغن موجود در فاضلاب در بخش بالایی به دام افتاده و آب زلال که به رنگ قهوه ای روشن است از قسمت وسط دیوایدر خارج می‌شود.آب وارد شده به بخش دوم مدت زمان بیشتری داخل سپتیک مانده و نسبتا زلال خواهد شد.
آب پس از پرشدن در پارت دوم ، از لوله خروجی سپتیک تخلیه شده و بسته به نیاز می‌تواند برای آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستن اماکن استفاده شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی شود. در نهایت گاز تولیدی از تجزیه فاضلاب از خروجی ونت تعبیه شده در بالای سپتیک خارج می‌شود.

مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن :

تعمیرات آسان سرعت ساخت و نصب بالا قابلیت ساخت در ابعاد و ظرفیت دلخواه مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی عدم نیاز به عملیات ساختمانی امکان دفن در زیرزمین امکان جابجایی چند سال پس از نصب آب بندی کامل جهت جلوگیری از نشت فاضلاب سهولت تخلیه لجن به سبب دارا بودن دریچه‌ بازدید

کاربرد سپتیک تانک :

۱.تصفیه مقدماتی فاضلاب بهداشتی مجتمع های مسکونی – ویلایی
۲.حذف چربی و روغن فاضلاب رستوران و سالن های غذا خوری
۳.مرغداری ها ، دامداری ها ، صنایع کشاورزی و مجتمع های درمانی
۴.متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب در سیستم تصفیه فاضلاب
۵.کارخانجات تولیدی-صنعتی
۶.مجتمع های اداری – تجاری
۷.پادگان ها
۸.پایانه مسافربری

اجزای سپتیک:

بدنه اصلی مخزن : شامل دو بخش است (پارت اول و دوم) و بوسیله دیوایدر مخزن به دو بخش تقسیم می‌شود.
پارت اول : مخزن ته نشینی نام دارد که دو سوم حجم مخزن را در بر می‌گیرد.
پارت دوم : پارت زلال ساز نام دارد و یک سوم باقیمانده مخزن را شامل می‌شود.
دیوایدر وسط : سپتیک را به دو بخش تقسیم می‌کند و وظیفه جلوگیری از ورود مواد جامد فاضلاب به پارت زلال ساز را داراست.
نازل های ورودی و خروجی : در هر سایز و تعدادی که مشتری مد نظر داشته باشد و می‌تواند بوسیله اتصالات فلنجی ، مانشنی ، کوپلر واشر و سایر اتصالات اجرا شود.
ونت خروج گاز : مسئول تخلیه گازهای تولیدی حاصل از تجزیه فاضلاب می‌باشد.
سیفون : در پارت دوم روی لوله خروجی نصب می‌شود.

مهندس اسدالله گُلگُلی بنیان گذار و مدیرعامل شرکت کیش سپتیک ، یکی از برترین تولیدکنندگان لوله و مخازن پلی اتیلن می‌باشد که در این زمینه به خوبی فعالیت کرده است. مهندس گُلگُلی پیشرو در صنعت پلی اتیلن ، با بکارگیری دانش فنی و رعایت همه جانبه اصول اخلاقی در بحث فروش در برابر مشتریان گرامی توانسته با مشتریان و سازمان ها ، ارگان ها ، وزارتخانه ها ، شهرداری ها ، قرارگاه سازندگی خاتم و نهادهای دولتی زیادی ، به خوبی ارتباط برقرار کرده و اصل مهم مشتری مداری را اصل اول خویش می‌داند. ایشان موضوع مهمی را هم در یک مصاحبه و برنامه خبری با خبرگزاری صدا و سیما در مورد پتانسیل شرکت kishseptic.com بیان کرده است که "به کمک پتروشیمی ها ، تا چند سال آینده حوزه پلی اتیلن در ایران ، در انحصار شرکت های تولیدکننده داخلی درخواهد آمد و دیگر به کشورهای خارجی وابستگی نخواهیم داشت و این شرکت طیف وسیعی از محصولات را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.کیش سپتیک در خدمت شماست. ۰۹۱۲۷۸۷۶۰۸۶

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپتیک تانک سپتیک تانک پلی اتیلن سپتیک محصولات پلی اتیلن سپتیک تانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: محصول تولیدی این مجتمع بزرگ صنعتی، اتیلن است که برای تامین نیاز صنایع جانبی وارد لوله اتیلین غرب کشور شد.
مصدقی فر افزود: سالانه یک میلیون تن اتیلن و ۸۴ هزار تن برش پروپان در این مجتمع تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه مجتمع پتروشیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد یورو ساخته شده است اضافه کرد: مراحل طراحی و ساخت این صنعت به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.
 مدیرعامل پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه ۸۳ درصد از تجهیزات بکار رفته در این مجتمع ساخت داخل است گفت:۷۰ شرکت دانش بنیان داخلی در ساخت این مجتمع نقش داشته اند.
مصدقی فر افزود: بومی سازی مجتمع پتروشمی گچساران دست کم ۲۶۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ تن در قسمت‌های مختلف این مجتمع مشغول بکار هستند اضافه کرد: میزان اشتغال غیر مستقیم آن نیز ۴ هزار نفر برآورد شده است.
دو صنعت جانبی پتروشیمی در استان در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زنجیر تولید فراورد‌های گازی استان تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت