Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بادامی نجات عضو شورای اسلامی شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،درباره انتخاب شهردار برای همدان گفت: نظرات مختلف در خصوص نحوه انتخاب شهردار مطرح می‌‎شد که در این بین، یکی از اعضای شورای شهر از ارائه گزارش‌های جلسات شورا به مردم از طریق فضای مجازی من، انتقاد و ابراز ناراحتی کرد، از این‌رو به روشنی پاسخ دادم که به طور حتم بحثی خلاف واقعیت‌ها در گزارش‌هایم وجود ندارد؛ از این‌رو توصیه می‌کنم، فکر کنید شاهد پخش زنده جلسات هستید و بر اساس این مهم، رفتار‌ها و صحبت‌هایتان را تنظیم و اصلاح کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص ورود گزینه جدید از داخل یا خارج از فهرست کاندیدای تصدی پست شهردار همدان، افزود: در این زمینه بحث و گفتگو انجام شد، اما پیشنهاد جدی در این زمینه مطرح نشد البته بعضی از اعضای شورا اشاره داشتند که با افراد بسیاری مذاکره کرده‌اند که نپذیرفته‌اند اما در مجموع بومی‌گرایی و تخصص‌گرایی مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای انتخاب شهردار همدان است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان ابراز داشت: برخی از اعضای شورا هم مخالف ورود گزینه جدید بودند، زیرا عده‌ای تعلق خاطر به برخی از کاندیدا‌های فعلی دارند و برخی هم با توجه به زمان قانونی باقی‌مانده برای معرفی شهردار، نگران فرصت‌سوزی بودند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: در این بین من هم دلایل خود را مبنی بر مخالفت با برخی از کاندیدا‌های فعلی اعلام کردم و پیش از این هم به صراحت اشاره کردم که تعلق خاطر نسبت به هیچ یک از ۴ گزینه نهایی ندارم، زیرا تک تک گزینه‌های مورد نظر من در مراحل قبلی حذف شدند.

او ادامه داد: گزینه بنده شهردار سابق همدان (عباس صوفی) و تعدادی دیگر از کاندیدا‌های شهرداری بود که حتی به شهردار سابق اجازه ورود به صحن هم برای ارائه گزارش داده نشد و مابقی هم به مرحله ۴ گزینه نهایی نرسیدند.

بادامی اظهار داشت: یکی از اعضای شورای شهر پیشنهادی مبنی بر برگشتن عباس صوفی داشت و درخواست خود را اینگونه اعلام کرد: «آقای صوفی رو نگه دارید». در این بین پاسخ جالب یکی دیگر از اعضای شورا بر این بود: «ما دلمان نخواست آقای صوفی را نگه‌داریم!». در حالی‌که باید بنای امور شورایی، استدلال باشد. وقتی که جامعه مطالبه‌گر، چراغ خاموش حرکت کرده و به دنبال پاسخ این مهم نیستند که چرا نه، به، صوفی؟ چرا از حضور وی در صحن شورا واهمه وجود داشت؟ بدون اینکه به او اجازه دهند، به‌منظور ارائه گزارش عملکردش و یا احیاناً دفاع از نقد‌های وارده، در جلسه صحن شورا حضور پیدا کند، به راحتی کنار گذاشته می‌شود. در نهایت امروز پاسخی می‌شنویم مبنی بر اینکه دلمان نخواسته است؛ پس پاسخ قابل دفاع برای این موضوع وجود ندارد!

شهردار با اجماع ۶ نفر، سکان‌دار شهر شود!

بادامی بیان کرد: واضح است هیچ کدام از این ۴ گزینه، رأی ۱۱ عضو شورای ششم را به دست نمی‌آورند و شاید تاکنون شاهد اجماع ۶ نفره شورا برای یک گزینه مورد نظر هم نبوده‌ام.

او اضافه کرد: البته شهردار همدان می‌تواند با ۶ رأی هم انتخاب شود، اما شرایط ایده‌آلی برای کلانشهر همدان نیست، در حالی که ادعا بر این است، شورای ششم شهر همدان، شورای یک دستی است، اما شاید جالب نباشد که در شورای یک دست، شهردار با اجماع ۶ نفر، سکان‌دار شهر شود! این در حالی ست که شورای پنجم، دو قطبی بود، اما روند تصمیمات به خوبی پیش می‌رفت، به شیوه‌ای که در هر دو مرحله برای انتخاب شهردار، هر دو کاندید مورد نظر (نفر نخست استعفا داد و گزینه بعدی عباس صوفی بود) با ۱۱ و ۱۰ رأی انتخاب شدند تا سکان مدیریت‌شهری را به دست بگیرند.

رأی من برای مصلحت اشخاص یا حزب خاصی نخواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: ناگفته نماند تاکنون من با هیچ یک از ۴ گزینه نهایی فارغ از جلسات صحن شورا، جلسه‌ای نداشته‌ام. طبیعی است که در صورت طرح هرگونه مسأله از سوی کاندیدای مورد نظر، باید در جمع ۱۱ نفره شورای ششم مطرح شود و اعتقادی به جلسات تک یا دو نفره با کاندیدا‌ها ندارم واگر درخواستی هم به‌عنوان منتخب مردم، داشته باشم، باید در جمع ۱۱ نفره مطرح کرد.

در نهایت طبیعتاً بر اساس شناخت و تجربه‌ام، رأی خواهم داد، اما به‌هیچ عنوان این رأی بر اساس مصلحت اشخاص یا فرد خاصی نخواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار عضو شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شهردار اعضای شورا کاندیدا ها مورد نظر ۴ گزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است