Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۲ هزار بیمار در سطح استان به واسطه کلینیک‌های بستری موقت OPAT خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند، گفت: با راه اندازی کلینیک سرپایی کرونا، بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، پس از ارزیابی اولیه، در صورتی که نیاز به بستری شدن نداشته باشند، در کلینیک‌های سرپایی، اقدامات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه کلینیک‌های بستری موقت درمان بیماران کرونا در بیمارستان‌های شیراز و دیگر شهرهای فارس با توجه به ضرورت و شرایط هر شهر فعال شده است، افزود: این امر موجب شده بخش عمده‌ای از تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی کاهش یابد و بهره وری بهتری برای ظرفیت تخت‌ها ایجاد شود تا روند درمان کرونا بهبود و رضایتمندی بیشتری در بین بیماران ایجاد شود.

دکتر ایلامی اضافه کرد: برآورد ریالی کاهش هزینه این بیماران به واسطه عدم بستری در بیمارستان‌ها، نشان می‌دهد این اقدام در بهره وری منابع و اقتصاد درمان بیمارستانی نیز، مؤثر بوده است.

این مقام مسؤول در دانشگاه از مردم خواست تا ضمن پایبندی مسوولانه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی با دیگران؛ مجموعه سلامت استان را در مسیر مقابله با کرونا همراهی کرده تا بتوان با غلبه بر این ویروس منحوس، فردای امیدبخشی را برای خود و عزیزانمان به ارمغان آوریم.

کد خبر 5291875

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی محرم 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان