Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:31:15 GMT

بیمارستان ۹۶ تختخوابی سپاه در نیشابور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۷۸۰۰

بیمارستان ۹۶ تختخوابی سپاه در نیشابور افتتاح شد

استاندار خراسان رضوی در آیین آغاز بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قاجاریان گفت: امروز شاهد هستیم که در کمتر از ۱۵ روز ۲ مرکز بیمارستانی ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد و نیشابور افتتاح شده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا و فشار زیادی که بر روی کادر درمان وارد آمده است، تلاش کردیم در این مقطع همه ظرفیت‌ها را در حوزه درمان کرونا پای کار بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در مرزهای کشور، در خدمت رسانی دیگر حوزه ها نیز همیشه پیشگام بوده است، گفت: در این شرایط زحمات سپاه، به ویژه نیروی زمینی آن بسیار تاثیرگذار، عملیاتی و مهم بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اینکه در ۷۲ ساعت یک بیمارستان راه‌اندازی می‌شود را نمی توان جز اقدام جهادی خواند که در نتیجه زحمات نیروی زمینی سپاه اجرا و عملیاتی شده است.

معتمدیان گفت: اولویت ما در این دوران این است که کمبودهای درمان را با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان برطرف کنیم.

وی با اشاره به کاهش میانگین سن فوتی‌ها و بستری‌ها به دلیل واکسیناسیون در استان، اظهار داشت: امیدواریم با تامین واکسن بیشتر، بتوانیم روند واکسیناسیون در استان را در روزهای آینده شتاب ببخشیم.

معتمدیان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در ستاد استانی مقابله با کرونا از شهرستان‌ها خواسته بودیم این بود که پروتکل‌ها رعایت شده و شیوه نامه ستاد ملی کرونا به صورت دقیق اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: با همت مردم و همکاری رسانه‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان که تا مدتی پیش به مرز ۳۰ درصد رسیده بود، اکنون به ۸۰ درصد رسیده است که امیدواریم این رقم بالاتر برود.

شمار مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان این ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای افزایش یافت که تکمیل ظرفیت بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیربومی در مشهد از پیامدهای آن در خراسان رضوی بوده است.

هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۸۹۵ هزار و ۴۴۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی نیشابور ستاد ملی مقابله با کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی نیشابور ستاد ملی مقابله با کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است