Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:10:32 GMT

توافق بایرن مونیخ با لایپزیگ برسر انتقال سابیتزر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۱۳۰

توافق بایرن مونیخ با لایپزیگ برسر انتقال سابیتزر

باشگاه بایرن مونیخ سرانجام موفق شد با لایپزیگ برسر انتقال هافبک اتریشی‌ این تیم به توافق برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «بیلد» آلمان در خبری فوری مدعی شد؛ باشگاه بایرن مونیخ سرانجام با لایپزیگ برسر انتقال مارسل سابیتزر به جمع سرخپوشان مونیخی به توافق رسید. طبق این گزارش؛ بایرنی‌ها برای نهایی کردن انتقال این هافبک اتریشی 16 میلیون یورو به لایپزیگ پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش از این در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» تأیید کرده بود که این باشگاه در حال کار بر روی انتقال سابیتزر 27 ساله به جمع باواریایی‌ها است، بازیکنی که تنها یکسال دیگر از قراردادش با لایپزیگ باقی مانده است.

ناگلسمان: بهترین بازی‌مان را مقابل هرتا به نمایش گذاشتیم/ لواندوفسکی بین خطوط فوق‌العاده است

هافبک پییشین راپید وین اتریش، از سال 2014 در عضویت لایپزیگ است و تاکنون در 229 بازی برای این تیم به میدان رفته و 52 گل نیز به ثمر رسانده است. در کارنامه حرفه‌ای او 54 بازی ملی و هشت گل‌زده با پیراهن اتریش هم دیده می‌شود.

او همچنین سابقه بازی زیرنظر یولیان ناگلسمان سرمربی جدید بایرن مونیخ در لایپزیگ را دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یولیان ناگلسمان لایپزیش بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان لایپزیش بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که فصل گذشته نتوانسته به ‏فینال لیگ قهرمانان برسد امسال به هیچ‌وجه نمی‌خواهد این ‏فرصت را از دست بدهد.

رئال مادرید فصل گذشته نتوانست از سد سیتیِ پپ گواردیولا عبور ‏کند و به فینال برسد و سیتیزن‌ها در فینال موفق شدند اینتر را ‏شکست داده و قهرمان شوند. آنچلوتی حالا در مرحله یک‌چهارم تیم ‏پپ را حذف کرده و برای صعود به فینال باید از سد بایرن هم عبور ‏کند.‏

کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از شروع دیدار با بایرن مونیخ در آلیانز آره‌نا ‏در مصاحبه‌ای درباره این مسابقه شرکت کرد. ‏

کارلو، یک‌بار دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستی. ولی این‌بار ‏حریفت بایرن مونیخ است. اینکه در چنین بازی بزرگی مقابل تیم ‏سابقت قرار بگیری چه حسی دارد؟

خب، اول اینکه خوشحالم که یک‌بار دیگر در نیمه‌نهایی ‏هستیم. برای رسیدن به اینجا از بازی‌های سختی موفق بیرون آمدیم ‏و به همین خاطر است که خوشحالیم. می‌خواهیم در این مرحله ‏تمام سعی‌مان را بکنیم. هدف رئال نیمه‌نهایی است، فینال است. ‏ولی معتقدم مقابل بایرن مونیخ باید خیلی تلاش کنیم. آنها فصل ‏جالبی داشتند. موافق نیستی؟ چون در چمپیونزلیگ عالی کار کردند ‏ولی در لیگ داخلی لغزش داشتند.

در مجموع نظرت درباره این فصل بایرن مونیخ چیست؟

در بوندسلیگا مشکلاتی داشتند ولی در لیگ قهرمانان عالی کار کردند. ‏به‌خصوص در یک‌چهارم نهایی مقابل آرسنال. آنها تیمی خیلی خوب ‏را شکست دادند و با تلاش و اتحاد تیمی مثال‌زدنی نشان دادند چقدر ‏خوبند. در ضمن بایرن در خط حمله و زمانی که حمله می‌کند ‏کیفیتش عالی است. همه هری‌کین، لروی سانه و موسیالا را ‏می‌شناسند. بایرن بازیکنان جوانی با کیفیت فوق‌العاده هم دارد. بازی ‏سختی است هر چند مشخص است که بازی در نیمه‌نهایی همیشه ‏سخت خواهد بود. تیمی که به این مرحله رسیده بازی‌های دشواری را ‏با موفقیت پشت سر گذاشته. ‏

شما منچسترسیتی را حذف کردید که مدعی قهرمانی بود. این باعث ‏شده اعتماد به نفس بیشتری برای صعود به فینال داشته باشید؟

اعتماد به نفس ما یکسان است. کاملا یکسان. می‌دانیم بازی با بایرن ‏دشوار است. آنها تیم و باشگاهی تاریخی هستند و سنت‌شان در این ‏تورنمنت شبیه ما است. ‏

تو با توماس توخل به‌عنوان مربی مبارزه کردی و او را با چلسی حذف ‏کردی. فکر می‌کنی توخل از دیدنت خوشحال می‌شود؟

من برایش احترام زیادی قائلم. توماس مربی فوق‌العاده‌ای است. بله ‏البته که دوست دارم او را ببینم. او در نشست خبری گفت که دیدار با ‏بایرن تنها دیدار با یک تیم نیست بلکه مبارزه با یک پیراهن و یک ‏افسانه است. ‏

دیگر خبرها

  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی