Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران استلندار مازندران با اشاره به این که مازندران در واکسیناسیون در صدر استان های کشور قرار دارد، بر پیگیری برای واکسیناسیون همگانی تاکید کرد و مهم ترین اولویت در فعالیت ها و برنامه ها را جان مردم دانست. ‎   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان گفت: مازندران درصدرواکسیناسیون کشور قراردارد و همچنان این روند را پیگیر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان که امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: تلاش های شب

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که امروز یکشنبه ۷ شهریور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: مازندران در صدر واکسیناسیون کشور قرار دارد و هم چنان این روند را پیگیر خواهیم بود.

استلندار مازندران افزود: تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادردرمان در صفحات تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد. تلاشی همچون رزمندگان دفاع مقدس که برای سلامت وجان مردم پای کاربوده و هستند.
وی افزود: مدیریت بحران در این روزها به گونه ای انجام گرفت تا درمان مردم در استان با کمترین مشکل مواجه باشد و مشکلاتی همچون سایر استانها را شاهد نباشیم.
وی یادآور شد: دانشگاه های علوم پزشکی استان و کادر درمان در کنار سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی، سپاه و بسیج تلاش کردند تا اوضاع با توجه به شرایط خاص مازندران در کشور مدیریت شود.
استاندارمازندران با بیان این که مدیریت کرونا در استان به دلیل حجم ورود و خروج جمعیت سیال با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیست، افزود: در ممنوعیت تردد با قاطعیت ایستادیم تا شرایط حساس کنونی را کنترل کنیم.
وی با اشاره به این که اولویت اول جان مردم است و با وجود وابستگی معیشت مردم استان به گردشگران باید هردو حوزه مدیریت شود، گفت: همه در قبال کرونا مسولیت دارند و این موضوع تنها مربوط به دستگاه های دولتی نیست.

استاندارمازندران در ش دیگرسخنانش با اشاره به ارزشیابی انجام شده و کسب سطح عالی توسط استانداری مازندران افزود: ارزشیابی انجام شده درسال ۹۸ با وجود تلاش های انجام شده به دلیل بی توجهی به مستند سازی دستاویز برخی برای حاشیه سازی بی اساس قرارگرفت؛ اما در سال ۹۹ این مستند سازی و بارگذاری ها به خوبی توسط دستگاه ها و استانداری انجام شد و استانداری مازندران جایگاه عالی کشور را کسب کرد، هرچند به این ارزشیابی ها دلخوش نیستیم و آنچه مهم است خدمت به مردم است.
حسین زادگان اظهارکرد: خدمات انجام شده را به مردم بگوییم و با نگاه سیاسی به تلاش ها نگاه نکنیم.
وی افزود: باید به دولت جدید کمک کرد تا این شرایط کرونایی و اقتصادی را به سلامت طی کند و تلاش های انجام شده را تدوام بخشد.
استاندار مازندران ادامه داد: در حوزه صنعت آب و برق شاهد پروژه ها و سرمایه گذاری های ماندگاری در مازندران بودیم که برای آینده استان ارزشمند است. این به معنا نیست که مشکلات به اتمام رسیده بلکه در حوضه آبرسانی و فاضلاب شهری باید پیگیری و برنامه ریزی کرد.
وی با بیان این که تا روزی که مسولیت داریم کارها را باید با جدیت انجام دهیم، افزود: هیچ مدیریتی ماندگار نیست، پس به بهانه دوران گذار، هیچ کم کاری پذیرفتنی نیست، تا هستیم برای مردم و استان تلاش کنیم و توسعه استان را قربانی این تغییرات نکنیم. تمام تمرکز باید تدوام رفع مشکلات مردم باشد.
در این نشست علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ولی الله فرزانه، نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و محمد علی محسنی بندپی، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دولت از تلاش های استاندار مازندران و مدیران استان در پیشبرد اهداف دولت و مدیریت در شرایط کرونایی و تحریم ها قدردانی کردند و به بیان اولویت های استان در شرایط کنونی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون سراسری کرونا استانداری مازندران انجام شده انجام شد تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند