Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱. به مد اهمیت ندهید

در طول دوره‌های مختلف، آرایش‌های مختلفی از ابرو مد می‌شود، ابروهای نازک، ضخیم و پرپشت، کوتاه و ... . اما ما پیشنهاد می‌کنیم، جدا از اینکه چه مدی در جریان است، مدلی را انتخاب کنید که چهره شما را زیباتر می‌کند. شاید بهتر است ابروهای ضخیم و پرپشت را انتخاب کنید و یا برعکس. هرچه آرایش شما طبیعی‌تر باشد، زیبایی شما بیشتر نمایش داده می‌شود، شاید از همین‌روست که این روزها، داشتن ابروهای طبیعی، بیشتر از همه مورد استقبال گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. انتهای ابرو را کوتاه نکنید

گاهی اوقات برخی افراد در حین مرتب کردن و قیچی زدن ابروها، انتهای آن را قیچی می‌کنند، در حالی که اینکار ممکن است زیبایی ابرو و چشم را کاهش دهد. اندازه ابرو باید با بزرگی چشم برابر باشد و برای اینکه این اندازه را متوجه شوید، می‌توانید با هر وسیله‌ای انتهای چشم را به ابرو وصل کنید تا اندازه مناسب مشخص شود. اگر انتهای ابرو بیش از این مقدار بود، نوبت قیچی کردن است.

۳. تاج ابرو را به درستی آرایش کنید

تاج ابرو در مشخص‌تر کردن ابروها بسیار موثر است و روی زیبایی آن تاثیر مهمی دارد. اما نکته مهم آن است که اگر تاج ابروهای شما خالی و نامرتب است، باید آن را به میزان زیاد با مداد و سایه ابرو پر نکنید تا ظاهر ابروها غیر طبیعی به نظر نرسد. برای اینکار از براش مناسب ابرو استفاده کنید و به آرامی و نرمی، تاج ابرو را مشخص کنید. اگر قرار نیست محدوده کل ابرو، چندان پررنگ و تیره باشد، پس نباید استثنایی در تاج ابرو هم قائل شوید.

۴. ابرو را شانه کنید

قبل از آنکه بخواهید از مداد، سایه و یا هاشور ابرو استفاده کنید، ابروها را به بالا شانه کنید و برای آنکه مدت بیشتری منظم باقی بماند از یک مدل صابون و یا ژل ابرو استفاده کنید. ژل ابرو بی‌رنگ است و ماندگاری ابروها با آن کمتر است، اما برای آرایش‌های کوتاه مدت گزینه مناسبی است. در انتخاب آنها سعی کنید نوع با کیفیت را خریداری کنید تا روی ابروها، شوره ایجاد نشود. ژل ابرو مک، گابرینی، گلدن رز و سیگما معمولا  کیفیت مناسبی دارند و جالب آنکه محصولات سیگما، دارای مرحله تست حیوانی نیست و در نتیجه انتخاب آن برای افرادی که به این موضوع اهمیت می‌دهند، می‌تواند امتیاز بزرگی محسوب شود.

اما برای آرایش‌های طولانی‌ مدت‌تر، صابون ابرو استفاده کنید و اگر مایلید می‌توانید انواع رنگی آنها را نیز تهیه کنید که به میزان کمی رنگ ابروهایتان را هم تغییر دهد. اما خرید مارک خوب را در اولویت قرار دهید. در حال حاضر برندهایی مانند کالیستا، اسنس و رولوشن، علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی هم دارند.

۵. از براش مناسب استفاده کنید

انتخاب براشی که به خوبی روی ابروها بنشیند و خطوط باریک و ظریف روی آن ایجاد کند، بسیار مهم است، چرا که در غیر اینصورت، باعث پخش شدن نامناسب مواد آرایشی مانند مداد ابرو می‌شود. برای اینکه براش مناسب را انتخاب کنید، سعی کنید آن را به کمی سایه آغشته کنید و روی سطح دست امتحان کنید، هرچه براش خطوط نازک‌تر و منظم‌تری ایجاد کند، کیفیت مناسب‌تری دارد و برای آرایش ابرو مناسب است.

۶. از مداد ابرو به اندازه استفاده کنید

با مداد ابرو، می‌توانید بخش‌های خالی ابرو را پر کنید، اما برای اینکار، زیاده‌روی نکنید و داخل ابرو را بیش از حد تیره نکنید. در کنار مداد ابرو، موارد دیگری مانند سایه و هاشور ابرو هم وجود دارند که بسته به مهارت خود در آرایش ابرو می‌توانید از آنها استفاده کنید.

۷. مدل ابروی مناسب را انتخاب کنید

فرم صورت و چشم در انتخاب مدل ابرویی که می‌خواهید پس از مرتب کردن ابروها داشته باشید، مهم است. برای مثال برای صورت‌های دراز و کشیده، ابروهای تخت، افقی و بدون کمان بهتر است، در صورت‌های بیضی، داشتن ابروهای زاویه‌دار و ملایم و دارای کمان با ارتفاع کم مناسب است. در صورت‌های مربعی، ابروهای منحنی با زاویه بیشتر و در صورت‌های گرد، ابرو با ارتفاع زیاد و زاویه‌دار پیشنهاد می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از هر چیز فرم صورت خود را بشناسید.

۸. فقط به آرایش چشم توجه نکنید

برخی افراد ممکن است فقط به آرایش چشم مانند ریمل زدن و سایه چشم توجه کنند و آرایش ابرو را به مرحله آخر موکول کنند و یا به طور کامل از آن غافل شوند. اما بهتر است قبل از آرایش چشم، به ابروها رسیدگی کنید و هر آرایشی که می‌پسندید را انجام دهید.

۹. آرایش صورت را درست انجام دهید

آرایش کردن نیاز به شناخت رنگ‌ها و تناسبات بین اجزای مختلف صورت دارد. بنابراین بهتر است مدل آرایشی که برای صورت شما مناسب است را با جستجو در اینترنت و یا پرس و جو از آرایشگران حرفه‌ای یاد بگیرید. البته گاهی فقط با سعی و خطا و بازی با انواع وسایل آرایش، بهترین حالت را یاد می‌گیرید. برای اینکه موضوع بهتر مشخص شود، یک مثال می‌زنیم. همه اجزای صورت را آرایش کرده‌اید، اما در استفاده از ریمل زیاده‌روی کرده‌اید. در نتیجه آرایش شما طبیعی به نظر نمی‌رسد. البته گاهی اوقات شما مقصر نیستید، باید انواع با کیفیت ریمل را استفاده کنید. برای مثال اگر دوست دارید مژه‌هایتان پرپشت و حجیم دیده شود، از ریمل حجم دهنده خوب مانند ریمل اسنس اصل استفاده کنید که قیمت مناسبی هم برای خرید دارند و معروف‌ترین آنها در بسته‌بندی‌های صورتی، مشکی و سبز عرضه می‌شود که از طریق این لینک در دیجی‌کالا قابل خریداری است.

۱۰. محدوده ابرو را به صورت طبیعی تعیین کنید

در آرایش ابرو، مهم است که محدوده ابرو با مقداری سایه و براش ابرو، مشخص شود و به همین دلیل بالا و پایین ابرو را با خطی مشخص می‌کنند. در کشیدن این خط زیاده‌روی نکنید و تا آنجا که می‌توانید آن را به شکل ظریف روی محدوده مشخص کنید و به خوبی با براش آن را محو کنید تا حالت طبیعی‌تری بگیرد.

یکی از نکات مهمی که در پایان باید یادآوری کنیم، شناخت اصول آرایش و تناسب بین لوازم مختلف آرایشی و رنگ‌هاست. امروزه به راحتی می‌توانید انواع آموزش‌ها را در دنیای اینترنت بیابید و یا خودتان با آزمون و خطا، آنها را کشف کنید.

کد خبر 623316

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ابرو استفاده کنید انتخاب کنید آرایش ابرو مداد ابرو تاج ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در ویدیویی که از این گفت‌وگو منتشر شده، مجری بی‌بی‌سی فارسی سؤالات خود را از کاغذ می‌پرسد و خبرنگار بی‌بی‌سی جهانی نیز از روی کاغذی که در مقابلش قرار دارد پاسخ سؤالات مجری را از رو می‌خواند و سپس مترجم، پاسخ‌ها را به زبان فارسی برگردان می‌کند!

این درحالی است که نویسنده گزارش بی‌بی‌سی جهانی درباره نیکا شاکرمی، در این گفت‌وگو اذعان دارد که اسناد ادعایی در گزارشش، گاف‌ها و تناقضات متعددی داشته است.

وی همچنین از پاسخ به این سؤال که اسناد از کجا به دست بی‌بی‌سی رسیده، طفره می‌رود. پس از انتشار ویدیوهای این گفت‌وگو، یک کاربر فضای مجازی درباره آن اظهار کرد که بخش فارسی BBC آمد ابروی بخش جهانی را درست کند، چشمش را هم کور کرد! برخی دیگر از کاربران فضای مجازی تدارک چنین مصاحبه‌ای را شراکت بخش فارسی BBC با پروژه دولت انگلیس برشمردند.

این کاربران همچنین معتقدند که جعل چنین گزارشی نه تنها به‌خاطر پروژه تبلیغاتی علیه ایران در اثنای درگیری‌های غزه بوده بلکه ارجاع این مأموریت به بخش BBC جهانی بدین خاطر صورت گرفته است که کلیه رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین به عنوان بازتاب‌دهنده این گزارش در پروژه مشارکت کنند. چرا که اگر بخش فارسی BBC این گزارش را منتشر می‌کرد، به دلیل اختلافات موجود میان شبکه‌های فارسی‌زبان (علی‌الخصوص BBC و اینترنشنال)، احتمال پوشش ناکافی پروژه از سوی سایر فارسی‌زبان‌ها بالا می‌رفت.

پمپاژ دروغ به نفع پلیس امریکا

خبر دیگر اینکه، گزارش جعلی و سندسازی بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی علاوه بر کاربران ایرانی، واکنش کاربران خارجی شبکه‌های اجتماعی را هم در پی داشت. این کاربران با اشاره به سندسازی بی بی سی، از این رسانه انگلیسی خواستند که به جای دروغ پردازی علیه ایران به پوشش سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های امریکا توسط پلیس این کشور بپردازند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را به تصویر بکشد. این کاربران معتقدند که شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی برای به حاشیه بردن اقدامات ضد حقوق بشری پلیس امریکا، دست به دروغ‌سازی علیه ایران زده است.
دو روز از انتشار گزارش بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با مرگ نیکا شاکرمی می‌گذرد. به رغم اذعان بخش فارسی این رسانه به سندسازی، بی‌بی‌سی درقبال انتقادات و مطالبه کاربران برای ارائه اسناد اصلی سکوت کرده است.

کد خبر 848862 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن