Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تبریک هفته دولت بیان کرد: مراسم افتتاح نمادین ۸۵ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۸۴۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای یک هزار و ۳۲۶ نفر در عرصه‌هایی مانند امور زیربنایی، بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، گردشگری، آموزشی و پروژه‌های شهری با حضور استاندار و امام جمعه قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی افزود: برخی از این پروژه‌ها به ویژه پروژه‌هایی که با همت خیّرین عزیز ساخته شده است تا پایان شهریور ماه و با حضور برخی از مسئولان و خیّران به صورت حضوری افتتاح خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درباره مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده اخیر گفت: بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه آب قم به عنوان آخرین زنجیره از تکمیل انتقال آب از سرشاخه‌های دز به استان و با تخصیص اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست که افتتاح کامل آن إن‌شاء الله در آبان ماه امسال خواهد بود.

او با اشاره به بهره برداری اخیر از ۲۵ پروژه کشاورزی و ۱۶ پروژه صنعتی در استان یادآورشد: عمده اشتغال ایجاد شده در این پروژه‌ها مربوط به طرح‌های صنعتی افتتاح شده است.

بهشتی افتتاح چند طرح هادی روستایی و بهره برداری از پل روستای خورآباد به عنوان یکی از مناطق حادثه خیز استان قم را از دیگر طرح‌های مهم افتتاح شده اخیر معرفی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم سپس به برخی پروژه‌های مهم در دست احداث در قم توجه داد و اذعان کرد: یکی از این پروژه ها، راه اندازی فاز نخست خط یک مترو قم است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه به مرحله تست گرم برسد، البته در این باره قول‌هایی از تهران و مشهد برای قرض دادن و یا فروش یک یا دو رام قطار به مترو قم داده شده که إن شاء الله محقق شود.

بهشتی اجرای پروژه عمرانی شهید سلیمانی را از دیگر پروژه‌های در دست احداث استان خواند و افزود: این پروژه اخیرا سرعت بیشتری گرفته و می‌توان امیدوار بود فاز نخست آن در ۳۵ کیلومتر از اتوبان قم به جاده قدیم اصفهان با هدف کمک به تفکیک ترافیک درون و برون شهری هرچه سریع‌تر نهایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم سپس به برخی پروژه‌های مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: پروژه‌های خوبی به ویژه در عرصه حمل و نقل و ترافیک شهری انجام شده که از آن جمله می‌توان به ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید و نو و ۳۹ دستگاه اتوبوس بازسازی و اورهال شده به چرخه حمل و نقل شهری اشاره کرد.

بهشتی با تاکید بر این که اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار مدیریت استان است بیان کرد: البته برخی از پروژه‌های مهم استان مانند احداث راه پردیسان به کهک به تازگی آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در عین حال عنوان کرد: توجه به زیرساخت‌های اتصال بین قم و شهرستان‌های جدید استان یعنی کهک و جعفرآباد در دستور کار است و از این رو می‌توان امیدوار بود با تخصیص بودجه‌های لازم امسال و سال آینده، شاهد پیشرفت پروژه‌های زیرساختی در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی استانداری قم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی