Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: دفاع مقدس بلندترین قله و ارزشمندترین فراز از افتخارات ملت ایران است که برگ های زرینی در طی این هشت سال توسط مردم به ماندگار گذاشته شده و امروز همه ما نسبت به این مقطع حماسی وظیفه مهمی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه حضرت امام(ره) و مجاهدت های ملت غیور ایران فصل بی دلیلی از ایثار ،مقاومت و ایستادگی به ارمغان آورد و لذا امروز نیازمند احیای این سه مولفه مهم هستیم که هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی با رهبری های امامین انقلاب آیینه تمام نمای دفاع مقدس در بیانیه گام دوم اسلامی مشهود است و بیانیه گام دوم همچون چراغی راه برای عدالت خواهان ، آزادگان و استکبارستیزان جهان مطرح است و همه باید برای تحقق و عملیاتی شدن این منشور تلاش کنیم.

عبدی ادامه داد: دوران دفاع مقدس پرچمدار عزت، سربلندی و افتخار ملت عاشورایی ایران اسلامی است که علیرغم تهدیدات و توطئه های دشمنان در سخت ترین شرایط و تحریم های همه جانبه ملت ایران مدال زرین مقاومت، ایستادگی و ایثار را برگردن اویختند و بار دیگر فرهنگ عاشورا را احیاء کردند.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای بازخوانی و تبیین رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و ملت قهرمان ایران است که مهمترین هدف برنامه های این هفته باید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: همچنین ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خودباوری دینی و ملی از دیگر اهداف هفته دفاع مقدس است که باید تحقق این اهداف در کلیه برنامه ها نمود عملیاتی داشته باشد.

عبدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در طی سال های گذشته با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی گام های بلندی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس برداشته و لذا نیاز است در ادامه مسیر ارزشمند کنگره که از مطالبات مقام معظم رهبری است برنامه ها و فعالیت ها را ادامه دهیم.

در حال به روزرسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی ولی فقیه انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس استان مرکزی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس