Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدهادی علیایی رئیس هیات کشتی استان قم گفت: برای تعیین زمان و نحوه برگزاری مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، فراخوانی از سوی فدراسیون کشتی به هیات‌های استانی انجام گرفت و قم نیز آمادگی خود را برای لیگ جدید اعلام کرد.

او ادامه داد: تا این لحظه می‌دانم که تیم‌هایی از ۶ استان برای شرکت در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی ثبت‌نام کرده‌اند، در حالی که فدراسیون کاراته قصد دارد این مسابقات را با عنوان جام یادگار امام (ره) امسال  برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: قم نیز یکی از ۶ استانی است که به صورت رسمی آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده، ما جمعی از بهترین کشتی‌گیران رشته فرنگی را داریم که سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران در میادین برون‌مرزی را دارند.

علیایی با بیان اینکه استان قم نیز با یک تیم در کشتی فرنگی متقاضی حضور در لیگ برتر کشتی سال ۱۴۰۰ است، عنوان کرد: یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر کشتی فرنگی ایران به نام روح‌الله میکائیلی را داریم، ضمن اینکه مربیان عزیز دیگری در این سال‌ها به پیشرفت کشتی قم کمک کرده‌اند.

رئیس هیات کشتی استان قم بیان کرد: کشتی قم در رشته فرنگی قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی دارد و حضور نماینده ما در المپیک ۲۰۲۱ توکیو نشان‌دهنده این موضوع است، ضمن اینکه در رقابت‌های جهانی جوانان سرمربی، سرپرست و یک عضو تیم ملی از قم بودند و در حال حاضر نیز در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی بزرگسالان نماینده داریم، بنابراین می‌توانیم در لیگ هم یک تیم خوب داشته باشیم.

انتهای پیام / ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت کشتی کشتی فرنگی لیگ برتر کشتی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد