Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@07:10:50 GMT

آزمون دفتر یاری چه زمانی برگزار می ‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۸۱۴

آزمون دفتر یاری چه زمانی برگزار می ‌شود؟

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون دفتر یاری روز جمعه ۲۶ شهریور سال جاری در کانون سردفتران و دفتریاران استان‌ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ در اطلاعیه‌ اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمده است:

متقاضیانی که در اجرای ماده سه قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران از ناحیه سران دفاتر اسناد رسمی به عنوان دفتریار اول یا دفتریار دوم معرفی شده‌اند لازم است از ۱۳ تا ۲۰ شهریور با مراجعه به درگاه الکترونیکی مؤسسه معین اداره به نشانی اینترنتی  WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

SAAZMOON.COM  نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری از۲۳ تا ۲۵ شهریور با کد رهگیری، از طریق سایت یادشده قابل دریافت است.

در اطلاعیه‌ اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید شده است: سران دفاتر اسناد رسمی فاقد دفتریار اول باید نسبت به معرفی دفتریار اقدام کنند همچنین اشخاصی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دفتریاری هستند که از ناحیه سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: متقاضیان در زمان ثبت نام باید واجد شرایط مواد ۷ و ۹ قانون دفاتر اسناد رسمی باشند. و چنانچه در هر مرحله از آزمون خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی متقاضیان اثبات شود از لیست پذیرفته شدگان حذف و در صورت ابلاغ نیز لغو ابلاغ خواهند شد.

احکام و معارف اسلامی،  ادبیات فارسی،  حقوق ثبت،  حقوق مدنی،  آیین نامه و مقررات دفاتر اسناد رسمی مواد امتحانی آزمون دفتر یاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قانون ادبیات حقوق آیین نامه آزمون ثبت اسناد و املاک کشور دفتر یاری دفاتر اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چهار کنکوری متخلف

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد