Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:52:38 GMT

چالش دشوار و آرزوی بزرگ گلر جدید استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۹۵۸

دروازه‌بان جدید استقلال روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان فصل گذشته پیکان یکی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. او که سال گذشته در 17 مسابقه درون دروازه پیکان ایستاد و عملکرد خوبی هم داشت، در شرایطی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شد که تصور می‌شد از بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یک نفر این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا اما شرایط برای رضایی بسیار سخت شده است؛ چراکه سیدحسین قراردادش را تمدید کرد و ماندنی شد و رشید مظاهری نیز اعلام کرده قصدی برای جدایی از جمع آبی ها ندارد.


این در شرایطی است که گفته می‌شد اگر حسینی و مظاهری در استقلال باقی بمانند، احتمالا رضایی تصمیم جدیدی می‌گیرد و برای بازی کردن به تیم دیگری بپیوندد اما این دروازه بان جوان خودش در اظهارنظری اعلام کرد علاقه‌مند است در استقلال بماند، حتی اگر گلر چهارم این تیم باشد!

 

 

 


حالا رضایی جوان با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر است و کارش را جلو می‌برد اما او خودش هم می‌داند که کار سختی برای رسیدن به ترکیب آبی ها دارد.این دروازه‌بان اگرچه به واسطه سن و سالش می‌تواند برای آینده ‌آبی ها دروازه بان خوبی باشد اما در لیگ بیست و یکم شرایط سختی برای بازی کردن خواهد داشت.


او البته بی تردید با آرزوهای زیادی به استقلال پیوسته و حالا که این اتفاق برایش رخ داده، قطعا برای پیشرفت بیشتر و تبدیل شدن به یک دروازه بان مطرح در سال های آینده تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

علیرضا رضایی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا رضایی استقلال تهران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!