Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@00:27:59 GMT

ارزش سهام عدالت امروز 7 شهریور ۱۴۰۰ |جزئیات

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۹۸۹

ارزش سهام عدالت امروز 7 شهریور ۱۴۰۰ |جزئیات

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است. به گزارش پول نیوز،شاخص بورس امروز با افت بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۰.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۷۸۹ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان رسید.
​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۷ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۷۳ و ۴۰۶ هزار واحد رسید این در حالی است که تا ساعت ۱۱ صبح امروز بیش از ۹ هزار واحد رشد کرده بود و به یکباره بر مدار ریزش قرار گرفت.

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با تنها ۹ واحد رشد عدد ۴۶۷ هزار و ۵۱۵ را نشان داد.ارزش معاملات نیز ۱۴۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " میدکو "، " فولاد " و " فخوز " به ترتیب با ۲۰۹۶، ۸۷۷ و ۸۶۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " کگل " و " فارس " به ترتیب با ۲۰۹۶ و ۸۵۹ واحد از نمادهای تاثیر گذار در روند منفی امروز بازار سهام بودند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " خودرو " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، چکارن، رانفور و برکت نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، صنفت ۳۱۲، قثابت، وسخراج، کارین و صنفت ۳۱۲ پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای ثابت، حفارس، ولصنم، ملت، خرینگ، شسینا و غبهنوش.۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و قشهد، ثبهساز، ثشرق، سخزر، وپست، ثشاهد و شدوص ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت ارزش سهام عدالت امروز سهام عدالت نحوه فروش سهام عدالت سود سهام عدالت ارزش لیر ارزش سهام عدالت امروز 7 شهریور 1400 ارزش سهام عدالت معاملات امروز امروز بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار