Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:29:19 GMT

مرحله دز دوم واکسیناسیون فرهنگیان مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۰۵۹

مرحله دز دوم واکسیناسیون فرهنگیان مازندران آغاز شد

قربانعلی سهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، استقبال فرهنگیان مازندرانی برای تزریق واکسن کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در نظر است مرحله دوم تزیریق واکسیناسیون معلمان مازندرانی تا بیستم شهریورماه جاری به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته، با انجام کامل ومکسیناسیون فرهنگیان این استان ، درصورت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید،  ایمنی از سوی معلمان تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار فرهنگیان رسمی و غیررسمی شاغل در دستگاه تعلیم و تربیت مازندران را بیش از ۴۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون جامعه فرهنگی مازندران شامل معلمان، نیروهای اداری و آموزشی رسمی و غیررسمی از طریق هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی در ۲۵ مرکز از پیش تعیین شده در سطح استان انجام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: علاوه بر مراکز از پیش تعیین شده، مرکز واکسیناسیون جامعه فرهنگیان مازندران در ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهر ساری واقع در مدرسه شاهد با هدف تسریع در فرآیند واکسینه کردن معلمان استان نیز راه‌اندازی شده است

سهرابی در ارتباط با واکسینه کردن سایر افرادی که به هر شکل با جمعیت دانش آموزی سر و کار دارند از جمله رانندگان سرویس مدارس نیز اظهار داشت : در صورت زمان تعیین بازگشایی مدارس و مشخص شدن فهرست رانندگان سرویس آموزشگاه‌ها، نسبت به واکسینه کردن این افراد نیز در کمترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

وی هرگونه تصمیم مبنی بر زمان بازگشایی مدارس را منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد.

مازندران در سال تحصیلی گذشته در مقاطع مختلف ۵۱۸ هزار و ۲۵۵ هزار دانش آموز داشت.

 تازه‌ترین نقشه رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های کشور نشان می‌دهد که ۱۵ شهرستان مازندران از وضعیت قرمز خارج شدند و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و رنگ کرونایی یک شهرستان هم زرد شد. پنج شهرستان نیز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر اساس اطلاعات سامانه ماسک، شهرستان‌های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، میاندورود، نوشهر، چالوس، کلاردشت و گلوگاه در مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. شهرستان نور نیز از ۱۶ مرداد از وضعیت قرمز خارج شده بود. با این حساب تعداد شهرستان‌های با وضعیت نارنجی مازندران به ۱۶ شهرستان رسید.

رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، ساری و بهشهر نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. شهرستان سیمرغ نیز که در موج پنجم وارد وضعیت قرمز نشده بود در رنگ‌بندی جدید از وضعیت نارنجی خارج شد و در وضعیت زرد قرار گرفت.

 بر اساس اعلام دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم‌اکنون دو هزار و ۴۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۵۷ بیمار با علایم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. 

برچسب‌ها کرونا مدارس ساری ایرنا مازندران واکسن کرونا معلم بهداشت و سلامت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس ساری کرونا مدارس ساری ایرنا مازندران واکسن کرونا معلم بهداشت و سلامت دانش آموزان وضعیت نارنجی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی