Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ بیمه آسیا گزارش عملکرد خود در مرداد ۱۴۰۰ را منتشر کرد که این گزارش، اطلاعات جامعی در خصوص فعالیت این شرکت در زمینه صدور حق بیمه و پرداخت خسارت را در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار می‌دهد.

بر این اساس بیمه آسیا در ماهی که گذشت حدود ۹۴۰میلیارد تومان حق بیمه جدید صادر کرد. با وجود افت چهار درصدی این رقم نسبت به تیر ماه ۱۴۰۰، مجموع حق بیمه صادره بیمه آسیا در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۰درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه شخص ثالث اجباری با بیش از ۳۴۰میلیارد تومان، بیشترین سهم از حق بیمه‌های صادر شده آسیا را به خود اختصاص داد. پس از آن بیمه درمان با حدود ۱۸۰میلیارد تومان و بیمه بدنه خودرو با ۱۵۰میلیارد تومان در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بیمه آسیا در مرداد ماه، حدود ۳۷۰میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که این مبلغ نسبت به ماه گذشته ۱۸درصد کاهش و نسبت به مرداد ۹۹، ۱۰درصد افزایش یافته است. بیمه شخص ثالث اجباری ۳۶درصد، بیمه درمان ۲۸.۶درصد و بیمه بده خودرو، ۱۳.۶درصد از این مبلغ را تشکیل می‌دهند.

سود عملیاتی بیمه آسیا که با کسر مبلغ خسارت‌های پرداختی این شرکت از حق بیمه‌های صادره آن در مرداد ماه بدست می‌آید، با رشد ۹درصدی نسبت به تیر ماه و ۷۲درصدی نسبت به مرداد ماه ۹۹ به بیش از ۵۷۰میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین فعلا افراد می توانند از دسته چک های قدیمی خود استفاده کنند / چک های جدید می توانند برای ضمانت صادر شوند سود عملیاتی ۵ ماهه بانک اقتصادنوین به ۱۲.۵ هزار میلیارد ریال رسید هشدار بانک ملت درباره فیشینگ و روش های جدید کلاهبرداران اینترنتی عرضه ۳۶۰ میلیون دلار در سامانه نیما طی روز جاری رشد ۱۶۲ درصدی وصول مطالبات بانک ملی ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا مرداد ماه حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از گذشت ۲۰ ماه از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، قسمت‌هایی از جنوب استان خوزستان را به خود درآورد.

بامداد اردیبهشت سال ۱۳۶۱ بود که رزمندگان اسلام عملیات جدیدی با نام بیت المقدس را برای مقابله با دشمن آغاز کردند.

هدف از اجرای این عملیات، آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک ایران بود.

در مقابل، صدام حسین ۴ لشکر خود را در جاده اهواز-خرمشهر قرار داد، چون احتمال می‌داد ایرانی‌ها از همین نقطه ورود کنند.

رزمندگان اسلام باعبور از رودخانه کارون موفق شدند ضلع غربی رودخانه را تصرف کند و با فداکردن جان و مالشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد