Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:49:31 GMT

مدیر پیکان به زودی معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۳۰۶

بعد از اعلام اسامی دستیاران مجتبی حسینی و مشخص شدن کادر فنی باشگاه پیکان سرپرست این تیم نیز به زودی معرفی می‌شود.

خبرگزاری میزان- با انتخاب کادر فنی تیم فوتبال پیکان، دستیاران مجتبی حسینی رسما مشخص و اعلام شدند. قرار است مجید محافظت‌کار، جلال امیدیان، رسول زمانی و رضا خدادادی از این پس حسینی را در تیم پیکان همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تنها جای خالی در این باشگاه سرپرست یا همان مدیر تیم فوتبال است. پس از اینکه علی اصغر مدیر روستا از جمع پیکانی‌ها جدا شد مسئولان این باشگاه رایزنی‌های متفاوتی را برای جایگزین وی انجام دادند.

به نظر می‌رسد آن‌ها در نظر دارند رضا رهقی که یکی از کارمندان باشگاه پیکان است را به عنوان سرپرست معرفی کنند. رهقی پیش از این سابقه سرپرستی در تیم پیکان را در زمان مربیگری فرهاد کاظمی عهده دار بود.

البته باشگاه پیکان هنوز رسما وی را به عنوان سرپرست تیم خود معرفی نکرده، اما به نظر می‌رسد طی یکی دو روز آینده و پس از مشخص شدن دستیار حسینی و کادر فنی این تیم نام سرپرست به طور رسمی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: مدافع خیبر خرم‌آباد و یک مدافع دسته اولی دیگر به پیکان پیوستند

انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان مجتبی حسینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان پیکان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «عشق ناباور» با صدای عمران درویش به تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه به آهنگسازی پیمان خازنی بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده است، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است. البته در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

کد خبر 6098028 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است