Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:33:22 GMT

بسیجیان؛ همراه مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۳۳۳

بسیجیان؛ همراه مدافعان سلامت

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بسیجیان، با طرح شهید سلیمانی در کنار مدافعان سلامت در هر زمینه‌ای خدمات ارائه می‌کنند.

آیت‌اللّه علی خاتمی پیش از ظهر امروز (۷ شهریورماه) در آیین افتتاح واکسیناسیون خودرویی، واکسیناسیون خانه به خانه و کمک مومنانه در زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان به خصوص شهید رجایی و شهید باهنر و دیگر شهیدان دولت، اظهار کرد: ویروس کرونا یکی از امتحانات عرصه زندگی بشریت است، از ابعاد و بلایای مختلف که بیش از یک سال و نیم است، مردم دنیا درگیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرعت واکسیناسیون مردم، افزود: با تلاش دانشمندان کشور، سد ممنوعیت فروش واکسن به ایران شکسته شد و واکسیناسیون با سرعت بسیار خوبی شروع شده است؛ در استان از روزهای اول برادران بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در رزمایش کمک کرده و حال به واکسینه کردن با وسیله نقلیه موتوری در تلاش هستند.

این مسئول با اشاره به وضعیت استان از آغاز شیوع کرونا، ادامه داد: استان زنجان تقریباً سه تا چهار هفته دیرتر از کشور درگیر این ویروس شد و اکنون که آمار فوتی میانگین کشور ۲.۴ بوده و اما این آمار در استان زنجان ۱.۲ درصد است و این مهم حاصل تلاش فعالان عرصه بهداشت است.

در ادامه این جلسه، معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، اظهار کرد: شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده، همانند شرایط جنگ است و خوشبختانه بسیج همانگونه که حافظ انقلاب است، در این شرایط نیز حافظ سلامت مردم شده است. سلاح کنترل بیماری یکی از سه روش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که بسیج به تیم نظارتی، دانشگاه علوم‌پزشکی را در این امر همراهی کرده است.

محمدرضا صائینی ادامه داد: دیگر راهکار کنترل بیماری، رهگیری و مراقبت است. وقتی کسی مبتلا می‌شود باید به سرعت شناسایی و به نقاهت‌گاه منتقل شود که خوشبختانه سپاه در این زمینه نیز همکاری دارد. در استان زنجان بحث بیماریابی هوشمند نیز وجود دارد که این مهم در بسیاری از استان‌ها وجود ندارد و این به‌ خاطر پای‌کار بودن بانوان بسیجی است.

وی واکسیناسیون را سومین راهکار کنترل بیماری کرونا دانست و افزود: بسیج با در اختیار قرار دادن ورزشگاه‌ها و راه‌اندازی یک مرکز پیاده واکسیناسیون، پیش از این در امر واکسیناسیون مشارکت داشت و امروز نیز با آغاز طرح واکسیناسیون خودرویی و خانه به خانه، این همکاری بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟