Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اشنویه روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات روکش و آسفالت جاده اشنویه - نقده به طول ۱۷ کیلومتر با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

عبدالسلام مام‌عزیزی گفت: طول مسیر اشنویه - نقده ۲۸ کیلومتر است و امیدواریم با افتتاح این پروژه مشکلات رفت و آمد در این محور رفع شود زیرا این طرح از اولویت‌ها و مطالبات اصلی شهروندان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حوزه همچنین کلنگ بهسازی و آسفالت محور روستای "پروانه" نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بر زمین زده شد.

وی افزود: از مجموع ۱۸۴ کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان در ۱۵۷ کیلومتر عملیات آسفالت انجام گرفته و عملیات بهسازی و آسفالت ۱۵ کیلومتر دیگر در حال انجام است.

کلنگ احداث میدان میوه و تره بار جدید اشنویه بر زمین زده شد

فرماندار اشنویه افزود: به مناسبت هفته دولت عملیات احداث میدان میوه و تره بار جدید این شهرستان با مساحت ۶ هکتار در روستای "علی‌آباد" با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مام عزیزی افزود: این شهرستان با توجه به گردش مالی بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی زمینه مناسبی برای جهش تولید در این بخش را داراست که برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: توجه به صنایع تکمیلی و تکیه‌نکردن به خام‌فروشی از اهدافی است که برای توسعه کشاورزی در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته و اقدامات اولیه برای تحقق آن نیز صورت گرفته ‌است.

وی با بیان‌ اینکه میدان میوه و تره‌بار کنونی پاسخگوی نیازهای کشاورزان این شهرستان نیست افزود: حجم گسترده مراجعه به میدان میوه و تره‌بار این شهرستان مشکلات ترافیک و رفت و آمد را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

آبشار قلاتوک و فاز یک سایت پسماند اشنویه به بهره برداری رسید

رییس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز گفت: طرح آبشار قلاتوک در محوطه پارک جنگلی قلاتوک با هشت میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

خالد جداری افزود: طرح ارایه شده آبشار قلاتوک به همت شهرداری اشنویه انجام شده و جهت ارایه خدمات گردشگری به شهروندان طراحی شده است.

وی ادامه داد: فاز اول سایت جدید دفع پسماند این شهرستان نیز از دیگر طرح های افتتاحی است که در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار و با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای آماده سازی آن احداث شده است.

جداری  با بیان اینکه این مکان از جاده اصلی پیرانشهر نیز حدود یک کیلومتر فاصله دارد ادامه داد: همه معیارهای لازم از جمله فاصله از مناطق مسکونی، منابع آب سطحی و زیرزمینی و گزینه های دیگر رعایت شده است.

وی گفت: رعایت کلیه قوانین و مقررات، دارا بودن ضوابط فنی و معیارهای مورد نیاز یک محل دفن بهداشتی از مهمترین شاخص‌های سایت جدید دفن پسماند این شهرستان است.

کلنگ زنی موزه اشنویه

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کلنگ احداث موزه اشنویه نیز با حضور معاون عمرانی استاندار به زمین زده شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشنویه گفت: مجوز احداث موزه این شهرستان در زمینی به مساحت هزار متر مربع اخذ شده و ۱۰۰ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی آن پیش بینی شده است.

روناک تاسا ادامه داد: کار مطالعاتی احداث این موزه صورت گرفته و پیش بینی شده است در ۲ یا سه طبقه با استفاده از اعتبارات شهرستانی و استانی که برای آن مصوب شده است ساخته شود.

وی با بیان اینکه وجود آثار تاریخی ارزشمند در این شهرستان، اهمیت احداث موزه را دوچندان کرده است گفت: موزه به عنوان یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در عصر حاضر جایگاه ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری ایفا می کند و در این میان وجود موزه‌های تاریخی علاوه بر جذابیت گردشگری می تواند عامل مهمی در معرفی فرهنگ و تمدن جامعه میزبان باشد.

کلنگ زنی واحد تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب

فرماندار اشنویه گفت: واحد تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب در ناحیه صنعتی نالوس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

مام‌عزیزی افزود: ناحیه صنعتی نالوس با عرصه ۵۰ هکتاری خود دارای ۱۰۰ قطعه بوده و در مسیر اشنویه به پیرانشهر واقع شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال افتتاح و چهار طرح شامل موزه، تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب، طرح‌های امور عشایر و بهسازی و آسفالت محور روستایی "پروانه" نیز با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی می شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده هفته دولت آذربایجان غربی افتتاح طرح اشنویه میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده هفته دولت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده هفته دولت آذربایجان غربی افتتاح طرح اشنویه میراث فرهنگی میدان میوه و تره بار میلیارد ریال هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود