Web Analytics Made Easy - Statcounter

جودوکار کم بینای کاروان ایران در پارالمپیک توکیو و در رقابت نفس‌گیر فینال به مدال طلا دست یافت.

به گزارش برنا، محمدرضا خیرالله زاده جودوکار وزن مثبت 100 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در کلاس B2 و در دیدار فینال پارالمپیک توکیو با غلبه بر چیکویدزه حریف سرسخت گرجستانی با ایپون در کمتر از سه دقیقه به برتری دست یافت و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین طلای کاروان سردار دلهای ایران در چهارمین روز رقابت نمایندگان ایران در پارالمپیک توکیو است. خیرالله زاده پیش از فینال در دو دیدار دیگر توانسته بود جانگجون چوئی از کره و تئودور سوبا از جامائیکا را شکست دهد. حریف گرجستانی خیرالله زاده در فینال صاحب مدال نقره جام جهانی 2010 بود.

پیش از این و در وزن منهای 90 کیلوگرم پاراجودو توکیو نیز وحید نوری توانست با شکست حریف انگلیسی خود مدال طلای این وزن را کسب کند. به این ترتیب تیم جودوی پارالمپیک ایران با حضور دو نماینده توانست دو مدال خوشرنگ را کسب کند. روح الله رستمی در پاراوزنه برداری نیز موفق به کسب مدال طلا برای ایران شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن تیم ملی رقابت ایران جام جهانی مدال طلا جودو خیرالله زاده مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو هانیه رستمیان در فینال تپانچه ۲۵ متر زنان در رده پنجم قرار گرفت. او در پایان مرحله مقدماتی در مجموع مرحله دقت و سرعت با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاده و راهی فینال شده بود.امروز در ادامه این مسابقات نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت مردان و زنان رقابت خواهند کرد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌ میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان پنجم و گلنوش سبقت الهی پنجاه و هشتم شد.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!