Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@07:01:10 GMT

انتقال جعفر سلمانی به استقلال نهایی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۶۹۴

انتقال جعفر سلمانی به استقلال نهایی شد

پائولو سرجیو سرمربی سابق صنعت نفت آبادان که هدایت پورتیموننزه پرتغال را برعهده دارد، از پیوستن جعفر سلمانی به استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جعفر سلمانی بازیکن تیم فوتبال پورتیموننزه پرتغال، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی برای فصل جدید است. بازیکن ۲۴ ساله‌ای که فوتبال را از رده‌های پایه صنعت نفت آغاز کرد و به تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال نیز دعوت شد و رفته رفته به ترکیب اصلی آبادانی‌ها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلمانی در لیگ نوزدهم نمایش‌های درخشانی را در لباس صنعت نفت داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم جنوبی بود. وینگر سرعتی آبادانی‌ها با پیشنهادی از تیم پورتیموننزه پرتغال مواجه شد که هدایت آن را پائولو سرجیو سرمربی سابق همین صنعت نفت بر عهده داشت.

این بازیکن شادگانی آنچنان باید و شاید در ترکیب پورتیموننزه به میدان نرفت و در حضور کوتاه مدتی که در ترکیب این تیم داشت، در بازی برابر ژیل ویسنته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

با وجود این درخشش، سلمانی در بازی‌های بعدی بسیار کمتر به کار گرفته شد به نحوی که او در فصل گذشته تنها ۲۸۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او در فصل جدید نیز تاکنون ۸۴ دقیقه در ترکیب پورتیموننزه به میدان رفته و به نظر می‌رسد حضور ۶۲ دقیقه‌ای او برابر بواویشتا، پایان کار این بازیکن در پرتغال باشد.

روزنامه اوژوگو پرتغال معتبرترین نشریه این کشور نیز صحبت‌های پائولو سرجیو را بازتاب داد. این روزنامه ضمن اشاره به جدایی جعفر سلمانی، نوشت که آینده این بازیکن در تیم فوتبال استقلال رقم خواهد خورد. سرمربی سابق صنعت نفت که به خوبی با حال و هوای فوتبال ایران آشناست، اجازه داد تا شاگردش راهی تهران شده و پیراهن آبی پوشان را برتن کند.

تیم فوتبال پورتیموننزه فردا باید در دیداری از هفته چهارم لیگ پرتغال، به مصاف پاسوس ده فریرا برود. پائولو سرجیو سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این بازی به صحبت درخصوص این دیدار و شرایط تیمش پرداخت. فریرا در بخشی از صحبت هایش درخصوص سرنوشت جعفر سلمانی نیز اظهار نظر کرد و گفت: سلمانی به زودی به کشورش ایران برمیگردد. او از این به بعد برای تیم استقلال تهران به میدان خواهد رفت.

طی روز‌های گذشته نیز احمد مددی مدیرعامل استقلال از روند مثبت مذاکرات برای جذب سلمانی خبر داد و مدعی شد که ۹۰ درصد مراحل جذب این بازیکن انجام شده است. با صحبت‌های روز گذشته پائولو سرجیو کار حضور سلمانی در استقلال تمام شده است و گفته می‌شود مدیران این باشگاه با همتایان پرتغالی خود برای دریافت رضایت نامه سلمانی نیز به توافق رسیده اند.

با جذب سلمانی، توان تهاجمی استقلال نیز افزایش خواهد یافت و فرهاد مجیدی می‌تواند از این بازیکن و امین قاسمی نژاد، برای بیشتر کردن قدرت خط حمله تیمش استفاده کند. در صورتی که سایر بازیکنان مورد نظر مجیدی نیز جذب شوند، می‌توان گفت که سرمربی آبی پوشان بازیکنان خوبی را در اسکواد تیمش در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی فصل بعد خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جعفر سلمانی استقلال لیگ برتر پائولو سرجیو جعفر سلمانی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟