Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، محمدرضا خیرالله زاده جودوکار وزن مثبت ١٠٠ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در کلاس B2 و در دیدار فینال پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو با غلبه بر چیکویدزه حریف سرسخت گرجستانی با ایپون در کمتر از سه دقیقه به برتری دست یافت و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن آویخت.

این سومین طلای کاروان سردار دلهای ایران در چهارمین روز رقابت نمایندگان ایران در پارالمپیک توکیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرالله زاده پیش از فینال در دو دیدار دیگر توانسته بود جانگجون چوئی از کره و تئودور سوبا از جامائیکا را شکست دهد. حریف گرجستانی خیرالله زاده در فینال صاحب مدال نقره جام جهانی ٢٠١٠ بود.

پیش از این و در وزن منهای ٩٠ کیلوگرم پاراجودو ٢٠٢٠ توکیو نیز وحید نوری توانست با شکست حریف انگلیسی خود مدال طلای این وزن را کسب کند.

به این ترتیب تیم جودوی پارالمپیک ایران با حضور دو نماینده توانست دو مدال خوشرنگ را کسب کند.

مدال آوران ایران در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک عبارتند از:

مدال طلا:
* روح الله رستمی – پاراوزنه برداری
* وحید نوری – جودو نابینایان
* محمدرضا خیرالله زاده – جودوکار

مدال نقره:
* امان الله پاپی – پرتاب نیزه
* امیر جعفری – پاراوزنه برداری
* علیرضا مختاری – دوومیدانی (پرتاب وزنه)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جودو بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو جودو مدال طلا خیرالله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، درادامه رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی که در کره جنوبی جریان دارد و در ماده تفنگ سه وضعیت، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی با کسب ۱۱۴۵ با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در جریان است.

کد خبر 6091279

دیگر خبرها

  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا