Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، در مسابقات دسته -۹۷ کیلوگرم سید حامد صلحی پور توانست به مدال نقره دست پیدا کند.
 مسابقات پاراوزنه برداری پارالمپیک در حالی در دسته -۹۷ کیلوگرم برگزار شد که نمایندگان ۸ کشور روی تخته آمدند که سیدحامد صلحی پور نماینده ایران در این وزن بود.

وی برای حرکت اول خود وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را انتخاب کرد که در آن ناکام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلحی پور برای حرکت دوم خود یک کیلوگرم هم وزنه را افزایش داده بود اما باز هم در ثبت آن ناکام بود تا ۲۲۲ کیلوگرم را هم نتواند به نام خودش ثبت کند. کار برای وی سخت شده بود اما توانست در حرکت آخر ۲۲۲ کیلوگرم را ثبت کند و به مدال نقره برسد. 

مدال طلای این وزن به وزنه بردار چینی رسید. ین پان پان از چین در حرکت اول خود ۲۲۳ کیلوگرم به راحتی ثبت کرد تا برای حرکت دوم خودش ۲۲۷ کیلوگرم را انتخاب کند. وزنه ای که با دو چراغ سفید تایید شد تا به مدال طلای این وزن برسد. در حرکت سوم با  ۲۴۳.۵ کیلوگرم به رکورد جهان و پارالمپیک حمله کرد که ناکام بود.

وزنه بردار کلمبیا فابیو تورس وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را به راحتی لیفت کرد. به همین دلیل هم برای حرکت دوم ۲۲۶ کیلوگرم را انتخاب کرد اما در لیفت آن دچار مشکل شد. در حرکت سوم هم همین وزنه را انتخاب کرد اما باز هم ناکام بود تا در نهایت با همان ۲۲۱ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کند. 
 پیش از این برای پارا وزنه برداری روح اله رستمی مدال طلا و امیر جعفری مدال برنز کسب کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برای حرکت صلحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی