Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» گفت: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و تنها منتظر سرمایه‌گذار برای ساختن این فیلم هستیم. طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است ابتدای سال آینده این مجموعه تلویزیونی ساخته شود.

جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون بازی در سریال تاریخی «شهر هرت» که این روز‌ها در اصفهان در حال فیلمبرداری است، گفت: مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی تاریخی «شهرت هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان را این روز‌ها در شهر اصفهان در حال تصویربرداری است و من در این مجموعه نقش کوتاهی دارم و در چندین جلسه تصویربرداری حضور یافته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این علت که در اصفهان هستم دوستان از من خواستند در این سریال حضور داشته باشم.

وی پیرامون این سوال که کم‌کاری وی به علت شرایط کرونایی است یا میزان پیشنهادات فیلم و سریال، بیان کرد: در حال حاضر فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم و صحبت‌های با دوستانی داشتم، اما اینکه چه زمان جلوی دوربین بروم و قراردادی امضا کنم هنوز مشخص نیست. به علت شرایط همه‌گیری کرونا متاسفانه بسیاری از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و همکاران و دوستان من هم نیز در کمال تاسف فوت شدند. به دلیل همین شرایط تمایلی به بازی در فیلم و سریال ندارم و فکر نمی‌کنم شرایط برای بازی و فعالیت باید فراهم باشد. امیدوارم با تغییر و بهتر شدن وضعیت برای همه من هم بتوانم در عرصه بازیگری فعالیت خودم را شروع کنم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» با اشاره به تزریق دو دوز واکسن کرونا بیان کرد: دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردم و منتظر هستم تا نوبت سوم واکسن را هم بزنم. بعد از تزریق واکسن خدا را شکر مشکل جدی نداشتم. امیدوارم واکسیناسیون سراسری هرچه زودتر انجام شود و همه بتوانند واکسن بزنند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» پیرامون این پرسش که سرانجام ساخت سری دوم مجموعه تلویزیونی پربیننده «سر نخ» چه شده توضیح داد: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و تنها منتظر سرمایه‌گذار برای ساخنن این فیلم هستیم. طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است ابتدای سال آینده این مجموعه تلویزیونی ساخته شود.

جهانبخش سلطانی خاطرنشان کرد: با وجودی که از ساخت و پخش مجموعه تلویزیونی «سر نخ» حدود ۲۵ سال می‌گذرد، اما همچنان برای مردم جذاب و دیدنی است و در صورت ساخت سری دوم هم می‌دانم این اتفاق خواهد افتاد و مردم نکته‌سنج و آگاه ما از این مجموعه جدید استقبال خواهند کرد. بهزاد خداویسی نویسنده سری جدید این مجموعه است و خسرو معصومی هم در سمت کارگردان قرار است پشت دوربین این سریال قرار بگیرد و بازیگران هم همان بازیگران سری اول خواهند بود. امیدوارم مشکل سرمایه‌گذار هم حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما مجموعه تلویزیونی سرمایه گذار سری دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور