Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری عامل تخریب خودروی شهروندان در محله خزانه خبر داد.

سرهنگ راستی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز 110 مبنی بر عربده کشی و فحاشی و تخریب یک دستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد 3 شرور ضمن عربده کشی و قدرت نمایی شیشه های یک دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستورات قضائی وطی یک اقدام ضربتی صبح روز ششم شهریور ماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت هر 3 متهم را در مخفیگاه هایشان در محله خزانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال دادند.

سرهنگ راستی به معرفی این افراد شرور به دادسرا اشاره و خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت پلیس امنیت دستگیری متهم اراذل و اوباش تخریب خودرو مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد