Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شهر سیاسی اداره نشود بلکه باید حرفه ای و فنی مدیریت شود و ورود در لاین سیاسی به شما آسیب می رساند.

"علی زینی‌وند" ظهر امروز هفتم شهریورماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: پیگیری های لازم برای صدور حکم شهردار در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیچیده ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی را انتخابات امسال دانست و اظهار کرد: این انتخابات در تلاقی تحریم ها، بمباران خبری برای دلسردی مردم و شیوع بیماری کرونا برگزار شد و اتفاق بی نظیری افتاد و این انتخابات را باید یک توفیق الهی بدانیم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شد، تصریح کرد: ساختار انتخابات مردمی و قابل دفاع است.

وی با اشاره به درصد مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال اظهار کرد: میزان مشارکت در کرمان حدود ۶۱ درصد و از رکوردهای کشور بود و ۸۴ درصد آراء استان به آقای رئیسی داده شده بود.

زینی وند ترکیب شورای شهر کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: نگاه به این شورا یک نگاه سنگین تر خواهد بود زیرا این شهر باید به عنوان یک شهر گردشگری بین المللی مذهبی مورد قضاوت قرار گیرد و عملکرد شما نمودی از هویت انقلاب است زیرا مردم این شورا را یک شورای انقلابی می دانند.

وی ادامه داد: فاصله شهر کرمان با شان و آوازه و برداشتی که در عرصه ملی و بین المللی از آن وجود دارد، خیلی زیاد است لذا باید برنامه ای برای رساندن کرمان به آن دیدگاه داشته باشید.

استاندار کرمان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شهر سیاسی اداره نشود بلکه باید حرفه ای و فنی مدیریت شود و ورود در لاین سیاسی به شما آسیب می رساند.

وی با تاکید برآنکه همه اعضا شورای شهر باید از شهردار تمام قد حمایت کنند، افزود: کرمان نام سنگینی به قدمت تاریخ و آوازه سردار سلیمانی دارد و باید مکتب و اسطوره سردار سلیمانی را برای دنیا و نسل های آینده تبیین کنیم.

زینی وند به اعضای شورای شهر پیشنهاد کرد: در کارگروه های موثر استان شرکت کنید تا پخته نظر بدهید و کار کنید.

وی با بیان این مطلب که شهر کرمان مسئله زیاد دارد، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی، معتادین متجاهر و حاشیه نشینی را ساماندهی کنید. متاسفانه تاکنون در ساماندهی حاشیه شهر کرمان برخی دستگاه ها آنگونه که باید همکاری نکردند.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه حاشیه نامتوازن و خیلی خطرناک شهر کرمان باید ساماندهی شود، تصریح کرد: کارهای شهر کرمان نباید معطل بماند. به امصا و اعتبار خود نگاه کنید نه به طول مسئولیت.

وی با اشاره به اینکه هویت انقلاب ما متکی به مردم است، اظهار کرد: در استان کرمان در اوج هماهنگی کارها در حال انجام است.

زینی وند در پایان بیان کرد: هیچ وقت کارنامه را نه می توان عوض کرد و نه تغییر داد لذا در این دوره خدمت به بهترین شکل خدمت رسانی کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي شهر كرمان سیاسی کاری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی استاندار کرمان اعضای شورای شورای شهر شهر کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 847530 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است