Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عرفان اصغرپور در دیدار شب گذشته تیم نوجوانان ایران مقابل نیجریه دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد.

مهدی احمدی، پزشک تیم نوجوانان کشورمان در گفت و کو‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت عرفان اصغرپور، اظهار داشت: متخصص مغز و اعصاب صبح امروز عرفان را معاینه کرد و خوشبختانه این بازیکن هیچ مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرمات، سرمربی تیم نوجوانان هم با بیان اینکه مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون نیز بر روند معاینه و درمانی اصغرپور نظارت داشته است، گفت: این بازیکن تیم والیبال نوجوانان ایران را در دیدار مقابل جمهوری چک همراهی خواهد کرد.

امروز (یکشنبه) تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات فردا (دوشنبه) با 9 دیدار پیگیری خواهد شد.

در این چارچوب تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرمات سرمربی تیم نوجوانان والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!