Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:40:43 GMT

ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی «پریسان» شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۰۴۷۸

ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی «پریسان» شد

ثریا قاسمی همراه با ۲ بازیگر جدید دیگر به فیلم سینمایی «پریسان» که با موضوع نمایش تلاش و فداکاری‌های کادر درمان ساخته خواهد شد، پیوست. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولید فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی طی چند روز گذشته با ثریا قاسمی، صحرا اسداللهی و بازیگر نوجوان شارمین علیمحمدی برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای آتی چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه می‌شوند تا با تکمیل گروه بازیگران و انجام تست گریم، تصویربرداری به زودی در تهران آغاز شود.

پیش از این حضور بازیگرانی چون: فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، نادیا شادمان و سیاوش طهمورث در این فیلم قطعی شده بود.

«پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر تصویربرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا بهرخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس صحنه: سحر رجبیان.

رویین‌تن: آرزو دارم درباره حضرت زینب (س) فیلم بسازم/ هالیوود فرهنگ عیاری‌مان را گرفت و رابین‌هودش را به ما غالب کردروایت نویسنده "سلمان فارسی" از آرزویی 34 ساله/ احمدجو: تولید کمدی‌های یخی و فیلم‌های آپارتمانی آسان‌ استحاجتمند: بحران مدیریتی حاکم بر سینما نگذاشت آنطور که می‌خواستم درباره شهدای لشکر فاطمیون فیلم بسازمکمدی‌هایی که سینمای دهه 90 را در ابتذال مطلق غرق کردند/ ورزی: مدیران ارشد فارابی سینما را مِلک طِلق خود می‌دانستند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ویروس کرونا سینمای ایران سینما بازیگران سینما و تلویزیون ویروس کرونا سینمای ایران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day