Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد صلحی پور موفق شد مدال نقره رقابت های وزنه برداری پارالمپیک توکیو را کسب کند

حامد صلحی پور مدال نقره گرفت.

به گزارش طرفداری، در مسابقات دسته -97 کیلوگرم سید حامد صلحی پور توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

مسابقات پاراوزنه برداری پارالمپیک در حالی در دسته -97 کیلوگرم برگزار شد که نمایندگان 8 کشور روی تخته آمدند که سیدحامد صلحی پور نماینده ایران در این وزن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای حرکت اول خود وزنه 221 کیلوگرم را انتخاب کرد که در آن ناکام بود. صلحی پور برای حرکت دوم خود یک کیلوگرم هم وزنه را افزایش داده بود اما باز هم در ثبت آن ناکام بود تا 222 کیلوگرم را هم نتواند به نام خودش ثبت کند. کار برای وی سخت شده بود اما توانست در حرکت آخر 222 کیلوگرم را ثبت کند و به مدال نقره برسد. 

مدال طلای این وزن به وزنه بردار چینی رسید. ین پان پان از چین در حرکت اول خود 223 کیلوگرم به راحتی ثبت کرد تا برای حرکت دوم خودش 227 کیلوگرم را انتخاب کند. وزنه ای که با دو چراغ سفید تایید شد تا به مدال طلای این وزن برسد. در حرکت سوم با  243.5 کیلوگرم به رکورد جهان و پارالمپیک حمله کرد که ناکام بود.

وزنه بردار کلمبیا فابیو تورس وزنه 221 کیلوگرم را به راحتی لیفت کرد. به همین دلیل هم برای حرکت دوم 226 کیلوگرم را انتخاب کرد اما در لیفت آن دچار مشکل شد. در حرکت سوم هم همین وزنه را انتخاب کرد اما باز هم ناکام بود تا در نهایت با همان 221 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کند. 

 پیش از این برای پارا وزنه برداری روح اله رستمی مدال طلا و امیر جعفری مدال نقره کسب کرده بود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با پرویز برومند: دلم نمی آید سیروس قایقران در تیم منتخبم نباشد احتمال برکناری ژاردیم از هدایت الهلال عربستان توافق 15 میلیون یورویی لیون با زنیت بر سر انتقال سردار آزمون / اکیپ دورتموند حاضر به فروش هالند به پاریس در این تابستان نیست/ بیلد مدعی شد لواندوفسکی رکورد گرد مولر فقید را شکست؛ ستاره لهستانی همچنان در اوج

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد صلحی پور وزنه برداری مدال نقره برای حرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور